Side 1 av 1
9000 aero
Lagt inn: 05 aug 2004, 20:54
av roar
har tengt meg en tur til sverige å hente en 9000 aero 93mod
er det noe jeg bør være ekstra nøye med å skjekke opp?
Lagt inn: 05 aug 2004, 23:04
av Tor N12
93'modellene er litt sære... Det er det siste året de brukte lang-motoren..
Det er det første året med Trionic, denne versjonen fantes kun i 93 så utvalget av chip-trim er litt begrenset...Vet ikke helt om de evt har noen barnesykdommer?
En fordel med 93-modellen i forhold til de tidligere årgangene er at girkassa ble forsterket dette året.
Det lønner seg å gå over bilen ordentlig, en Aero er ofte "velbrukt"
Lykke til!
Lagt inn: 06 aug 2004, 10:42
av Hjelle, N6
Om du kjem so longt at du skal hente heilm bilen, sørg for å få kopiert vognkortet. Det består av to delar slik som her i Norge, men problemet er at den delen som vert sendt inn står det informasjon du treng på. Det er fysstegongs reg. i Sverige som står der, og har du ikkje dokumentasjon på den datoen er du ikkje berettiga til bruksfrådrag. Heldigvis er ein kopi godt nok, treng heller ikkje vere attestert.
Hadde flaks med 900-en, oppdaga dette då tollarane spurde om det, heldigvis hadde eg ein kopi som eg hadde fått tilsendt i posten før eg henta bilen...
Ellers er det som TT skriv slikat ein Aero ofte er brukt godt. Ein grei regel å gå utifrå er at tidligare eigar sikkert har køyrt bilen slik som du i dine villaste fantasiar drøymer om å gjere...
