Har ein 97 900 2.0i
Skifte bensinpumpe i forrige veke. Knakk då den eine nippelen men fekk tak i ny frå speedparts. Sette denne på ved å skøyte med vanleg bensinslange utanpå den orginale slangen og slangeklemmer.
Etter at eg hadde fått alt saman og starta opp, og bilen vart varm så byrja check-engine lyset å lyse. Det forsvann igjen på første turen, men no er det der konstant.
No har den også tidvis blitt vanskeleg å starta enten den er kald eller varm.
Når bilen først går så merkar ein ikkje noko, anna enn lyset i dashbordet.
Nokon som har noko tips til kva det kan vera?
Skifta også fordelarlokk og coil-kabel om det kan bety noko.
Mvh
Olav
startproblem ng900
Moderator: Moderatorer
-
- Innlegg: 22
- Registrert: 16 okt 2006, 14:25
- Medlemsnummer: N1195
- Navn: Olav Humlebrekke
- Bil: 900 t8 MY86
- Sted: Bergen
startproblem ng900
9-5 M98
96 V4 M70
96 V4 M70
- Trond N47
- Overload!!!
- Innlegg: 1292
- Registrert: 04 apr 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 047
- Sted: Trondheim
Re: startproblem ng900
Hvis det skulle være en forbindelse mellom check engine / tungstartethet og operasjonen du utførte, så må det være tett bensinfilter. Ville prøvd å bytte det først. Men det er ikke alltid sammenheng mellom ting man gjør med bilen og feil som oppstår samtidig, kan like gjerne være tilfeldig.
Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T
- Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Re: startproblem ng900
Å skjøte med slange slik du har gjort vil jeg absolutt ikke anbefale!!!
De aller fleste bensinslanger gir seg rett, pass i allefall på at du har en bensinslange av god kvalitet!!
Men en annen ting er at selve bensinrøret ikke har nok hold til at du faktisk får den slangeklemma til å holde godt, strammer du for mye så vil bensinrøret svikte
Den eneste rette måten å fikse dette på er å montere den nye nippelen inn i bensinrøret slik det er orginalt!!
Jeg måtte en gang montere med slange selv mens jeg ventet på nytt bensinrør, da slo jeg inn en hylse i bensinrøret slik at man kunne stramme slangeklemma skikkelig, slike hylser får man hos rørleggersjapper, biltema mm
De aller fleste bensinslanger gir seg rett, pass i allefall på at du har en bensinslange av god kvalitet!!
Men en annen ting er at selve bensinrøret ikke har nok hold til at du faktisk får den slangeklemma til å holde godt, strammer du for mye så vil bensinrøret svikte

Jeg måtte en gang montere med slange selv mens jeg ventet på nytt bensinrør, da slo jeg inn en hylse i bensinrøret slik at man kunne stramme slangeklemma skikkelig, slike hylser får man hos rørleggersjapper, biltema mm
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
-
- Innlegg: 22
- Registrert: 16 okt 2006, 14:25
- Medlemsnummer: N1195
- Navn: Olav Humlebrekke
- Bil: 900 t8 MY86
- Sted: Bergen
Re: startproblem ng900
har no fått start på bilen. Må ha kome eit eller anna rusk inn i pumpa. For tok heile armaturet frå 9-5'en min og putta ned i 900'en. Då starta den, utan noko feilmelding, så no går mi søster sin bil og ikkje min. Det passa nedi, men bensinmålaren er feil. Pluggane viste seg å vera kvite så av ein eller annan grunn har den fått for lite bensin. Takk for tipset om å bruke ei hylse i bensinrøyret.
9-5 M98
96 V4 M70
96 V4 M70