Modding av apc
Moderator: Moderatorer
- ole anders
- 0.7 bar
- Sted: Hønefoss
Modding av apc
Lurte på om det er noen som vet om et firma eller en person som kan modde en apc for meg har ikke lyst til å begynne med dette selv . Eller om det går ann og kjøpe en ny som er ferdig.
Her kan du få moddet apc..
http://www.speedpartsnorway.no/
Det koster 1850,- med chip og luftfilter.
http://www.speedpartsnorway.no/
Det koster 1850,- med chip og luftfilter.
Saab 9000-97 2,3Ltt
N350
N350
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
Det spørs hvor langt du vil gå med modifiseringen.. Vil du sette potmeterne inne i bilen så du kan justere trykk når du kjører eller vil du bare ha det fast på ett trykk? Jeg vet ikke om Speedparts modifiserer ved å sette på eksterne potmeter...
Hvis de ikke gjør det så ta kontakt med meg om du vil ha det så kan jeg ta en titt for deg.
mvh
Hvis de ikke gjør det så ta kontakt med meg om du vil ha det så kan jeg ta en titt for deg.
mvh
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
2010 Nissan Qashqai +2
STCN medlem Nummer 18
finnes det forresten noe som kan settes på potmeteret, slik at det blir som en vanlig bryter? ser ikke så pent ut, og er ikke særlig praktisk å justere turbotrykket med tommelfingerneglen:)Mortimer skrev:Det spørs hvor langt du vil gå med modifiseringen.. Vil du sette potmeterne inne i bilen så du kan justere trykk når du kjører eller vil du bare ha det fast på ett trykk? Jeg vet ikke om Speedparts modifiserer ved å sette på eksterne potmeter...
mvh
mvh oddi
900 T16 cab, 1990 <-- solgt 
9-5 2,3 t 1998

9-5 2,3 t 1998
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Det finns ihvertfall motstandar som er regulerbare med brytar og få i handelen... Men om det med lettheit kan settast på den noverande installasjonen, det er ikkje godt å seie. Men det veit vel Mortimer, forhåpentligvis...oddiN108 skrev:finnes det forresten noe som kan settes på potmeteret, slik at det blir som en vanlig bryter? ser ikke så pent ut, og er ikke særlig praktisk å justere turbotrykket med tommelfingerneglen:)Mortimer skrev:Det spørs hvor langt du vil gå med modifiseringen.. Vil du sette potmeterne inne i bilen så du kan justere trykk når du kjører eller vil du bare ha det fast på ett trykk? Jeg vet ikke om Speedparts modifiserer ved å sette på eksterne potmeter...
mvh
mvh oddi

- Jon Magnus N251
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N251
- Navn: Jon Magnus
- Bil: M84 og900, M02 9-3 SE
- Sted: Drammen
er vel i grunn greit å ha den litt vanskelig å stille på? så passasjerene ikke bynder å fikle med trykket?oddiN108 skrev: finnes det forresten noe som kan settes på potmeteret, slik at det blir som en vanlig bryter? ser ikke så pent ut, og er ikke særlig praktisk å justere turbotrykket med tommelfingerneglen:)
mvh oddi

"Dirt is for real racing....Asphalt is just for getting there"
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
Du får såklart et stort hjul som du kan vri på, men det er jo litt av vitsen, som det er sagt tidligere her, at passasjerer ikke skal kunne vri det så lett uten at du merker det... Man justerer jo somregel ikke så veldig mye på det når man først har fått det til å gå som man vil..
Du kan jo også ha to forskjellige brytere med to motstandsverdier som tilsvarer hvert sitt turbootrykk. Hvis du vil ha vanlig økonomitrykk så har du en bryter for det og en annen til racing
Allt går å fikse, det er bare et spørsmål om hvor langt man vil gå..
Du kan jo også ha to forskjellige brytere med to motstandsverdier som tilsvarer hvert sitt turbootrykk. Hvis du vil ha vanlig økonomitrykk så har du en bryter for det og en annen til racing

Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
STCN medlem Nummer 18
2010 Nissan Qashqai +2
STCN medlem Nummer 18