Det var bensin pumpen
Beklager at det har tatt lang tid å svare her, men jeg har vert gjennom en nervepirrende tid:
Da NAF kom for å hente bilen her om dagen, så både jeg og Naf- mannen at undersidenav bilen ikke så bra ut i det hele tatt... Oljesøl og diverse. I juleferien var jeg nemlig en "kontrolert " tur ut i grøfta(snøen) for å unngå en møtende bil ,med låste hjul ,som kom susende i et kryss. Skle fint uti i ca 20 kmt. og rygget rett opp igjen etterpå. Fant fort ut at en bremseslange bak var av, og kjørte bilen rett på verksted.( irriterende da jeg nettopp hadde skiftet begge bak
Slangen ble byttet og jeg kjørte 35 mil hjem igjen fra Ferie. Dagen etter ville ikke bilen starte- heldigvis!
Verkstedet hadde fullstendig oversett alle de andre skadene, og lot meg kjøre videre med olje dryppende fra bilen
Jeg er så LEI av slappe mekanikere, og lurendreiere i service disken
Når jeg nå da endelig har fått bilen opp- Hos mekkonomen på Åsensenteret- Fikk vi tatt et ordentlig blikk på skadeomfanget: En knukket brøytestikke har stått skjult i snøen , og denne har revet ting løs under hele lengden på bilen, fra plastdeksel og div. helt fremme til hådbrekkvaier og bremseslange bak. Snøen har i tillegg vert så hard at den har trykket opp hele maskinen og vridd diverse ut av stilling. Har skader for ca 20 lapper, men tar det på kasko. Kan endelig slappe av etter over en uke med nervepirrende venting på skadetakst
Ville bare takke for tidligere rask respons på spørsmålet mitt

Og komme med følgende formaning:
1- Se alltid under blen SAMMEN med mekanikeren- og ikke godta alt verkstedet slenger etter deg- Be om å få sjekke jobben- SYNLIG