Vurderar å bytte til TaroX-skiver/belegg rundtom på 900-en, kanskje det hadde bete ifrå seg betre då. Går ikkje so longt som å bytte calipparar, det er då snakk om ein orginal bil... ;D Har sjølvsagt stabstag, forrige eigar meinte på det var bestillt Aero-understell på bilen, det var ihvertfall same fjøring som på Aero so kanskje en er heldig med at det er Aero stabstag/krengingshammarar også...
Hm, ein bekjent har egenproduserte nylonforingar i bakenden på 99:an sin, og det skal visstnok være knall. Får sjå om eg får sneke meg til ein prøvetur...
BTW; Brorsan fikk teste ut 900:an her om dagen (selfølgelig var eg copilot), men han likte ikkje å køyre 900 sa han... Var altfor bråkete og køyrestillinga var for ukomfortabel mellom anna meinte han Meinte på det var som å køyre veteranbil...

Heldigvis har eg både det eine og andre og seie om 9k-en hass også, det er ikkje noka ultimat vogn det heller.
