Side 1 av 1

Re: fjærer

Lagt inn: 30 aug 2004, 16:53
av Hjelle, N6
Petter 900 T skrev:Kjører med Lesjøfors/Kilen på "Gatebilen". Funker meget bra.

Kjøpt hos Speedparts.

Petter
Kva anna av chassisdetaljar har du?
Køyrer sjølv med Kilen og Bilstein Sport demparar, med lett innslag av Powerflex-foringar på krengingshammaren framme.
Planar er å få laga meg nokre nylonforinga som eg skal ha bak....

chassi

Lagt inn: 30 aug 2004, 17:36
av Petter 900 T
Understell i dag:

Aero-stag med orginale foringer(slitte, nye foringer når sperre/brems er på plass), Bilstein racing dempere, Slissede skiver foran, 9000 calippere foran(ATE), ferrodo klosser. resten orginalt 88-93.

Planer for neste år:

Lavere fjærer, tips mottas med takk. Eibach har jeg ikke råd til! 2000 euro...
Nye hjullagere rundt om, boksede bærearmer, fremflyttet nedre bærekule(12 mm.), lengre drivalsler, hawk klosser++

Ville vært forsiktig med å bytte foringer bak, ifølge svenskene så må man ha en viss sirkulær bevegelse, les gummiforinger. bilen er nærvøs nok bak som det er...


Petter

Lagt inn: 30 aug 2004, 21:33
av Hjelle, N6
Vurderar å bytte til TaroX-skiver/belegg rundtom på 900-en, kanskje det hadde bete ifrå seg betre då. Går ikkje so longt som å bytte calipparar, det er då snakk om ein orginal bil... ;D Har sjølvsagt stabstag, forrige eigar meinte på det var bestillt Aero-understell på bilen, det var ihvertfall same fjøring som på Aero so kanskje en er heldig med at det er Aero stabstag/krengingshammarar også...

Hm, ein bekjent har egenproduserte nylonforingar i bakenden på 99:an sin, og det skal visstnok være knall. Får sjå om eg får sneke meg til ein prøvetur... :roll:

BTW; Brorsan fikk teste ut 900:an her om dagen (selfølgelig var eg copilot), men han likte ikkje å køyre 900 sa han... Var altfor bråkete og køyrestillinga var for ukomfortabel mellom anna meinte han Meinte på det var som å køyre veteranbil... :D Heldigvis har eg både det eine og andre og seie om 9k-en hass også, det er ikkje noka ultimat vogn det heller. :lol:

Lagt inn: 30 aug 2004, 21:43
av Jørgen N237
Hjelle: Helt orginal synes jeg 9000 er best :P , men modifisert har jeg fått opp øynene for 900...

Lagt inn: 30 aug 2004, 21:52
av Rune N35
Har prata med div svensker ang. staget foran. Mange har ved banekjøring valgt å droppe det. Diskusjonen går på hva det egentlig er godt for, og jeg må si meg enig i at i teorien vil man få litt mindre understyring UTEN stabstaget foran, noen som har synspunkter?

Lagt inn: 31 aug 2004, 07:15
av Kristian N70
Riktig det Rune, spesiellt på våte/glatte veier/baner vil det være best å plukke stabstag foran.

Lagt inn: 31 aug 2004, 08:57
av Rune N35
Fant en interessant artikkel på rejsa.nu , fins forøvrig andre bra saker der også!

http://rejsa.nu/artiklar/setuptabell.asp