Side 1 av 1
kjøper 9000 turbo 87 i morra
Lagt inn: 09 sep 2004, 21:58
av roar
skal til tr. heim i mårra å hente en 9000 turbo.
fikk den veldig billig, bra utstyrt store kjørecomputeren, alt el, bilen har ikke ac eller skinn seter men den har automat,
bilen fikk nytt register i fjor samt turbo, toppakning og mange andre pakninger, ble solgt billig fordi automatkassa sluret.
kan det hjelpe å bytte olje å filter på kassa, eller må jeg bytte lammeller,
tips?
er det masse arbeid?
bør jeg overlate jobben med å bytte lammeller til noen som kan kasser?
veldig takknemmelig for alle svar!

Lagt inn: 10 sep 2004, 08:46
av Jørgen N237
Ang. automat, kast kassa og skift til manuell...

Lagt inn: 10 sep 2004, 10:32
av Hjelle, N6
Det spørs korleis kassa slurar.
Slurar kassa på den måten at du har lusefart er det nok lammellar. Slurar kassa fysst når du skal skifte gir kan eit filter og oljeskift på kassa hjelpe på. Uansett er det nok ikkje dumt å bytte filteret på kassa (kjøp for all del orginalt, det kostar rundt 300-350kr for orginalt ZF-filter kjøpt på SAAB, mulig Pug eller Citröen har same filteret billigare, kassa heiter ZF4HP18 og sat i ein bla. Pug 605 og Citta CX/XM med det eg huskar), sidan ein so gammal bil har sansynligvis ikkje fått sørvis på automatkassa på nokre km. Kassa tek rundt 4.5 liter om det er ein 2.0, rundt 5 liter om det er ein 2.3. Skal du bytte i converter også kan du som ein tommelfinger regel dobble desse tala (er litt usikker på eksakt mengde, men dette er ihvertfall ikkje for lite olje. Uansett, ikkje baser deg på å bylle olje etter desse talla...). Husk på at for mykje olje i kassa ikkje er bra for lamellane. Trur nok det var det som var siste stikket som drap lammellane på eine 9k-en her, at det vart fyllt på litt for mykje olje når kassa starta å slure.
Å bytte kasse er då likt når det gjeld manuell og automat på 9k, vi brukte vel eit par dagar på reprasjonen, er en dreven og veit eksakt kva som skal skruast laust osv går det nok kjappare. Ein del av tia gikk med til å stusse...

Sjølve byttet av lamellane sette vi vekk til nokre andre. Kjøpte eit overhalingssett på Sarpsborg Motor, men ser no at Speedparts har det du treng for omtrent det same, mulignes billigare har ikkje sjekke so nøye. Husk på når du fysst har ute kassa å få justert det bremsebandet skikkelig, det er visstnok det som ofte køddar på desse kassene.
Skal du bytte over frå automat til manuell er det ein god del jobb etter som eg forstår det, det beste der er å få taki ein delebil slik at du får plukka over det som trengs.
BTW: Korleis gikk det med Aeroen?
Lagt inn: 10 sep 2004, 12:11
av Trond N47
Hva måtte du gi for bilen? Farge?
Lagt inn: 10 sep 2004, 15:24
av roar
ja ja fikk telefon fra selgeren i dag at han hadde egentlig solgt bilen da jeg avtalte overleveringstid og sted, må være litt glømsk når han glemmer at han egentlig har solgt bilen.
skulle få den for 4500kr ikke gale pris.
men men sjangsen gikk fra meg denne gangen
ang. bilen min så har jeg enda ikke fått den til, har den på skolen nå (går kjøretøy).
tar gjerne i mot tips og hjelp
er også innerisert i billig 9000 turbo for å fikse litt på.
Lagt inn: 10 sep 2004, 22:24
av Hjelle, N6
Tenkte då mest på den 9k Aeroen du snakka om for ei stund sidan...
Lagt inn: 11 sep 2004, 19:44
av roar
ble ikke noe av den 9000 aeroen, det var en 93 mon men var ikke første gangsreg. før 95, ble litt dyrt å betale avgifter for en 95 mod på en 93mod.
men skal lete meg opp en til våre/sommeren.