En dyse Spruter Bensin!
Moderator: Moderatorer
-
- 1.2 bar
- Medlemsnummer: N1614
- Navn: Per Arne
- Bil: 2000 Saab 9-5 Aero
- Sted: Steinkjer
En dyse Spruter Bensin!
En dyse på min 2000mod aero 95 spruter ut bensin. O-ring? Bensinen kommer fra fuelrail*n til overgangen til dysen. Enkelt å ta av fuelrail*n å ta ut dysene? Hvis jeg eventulelt må bytte dyser kan jeg da gå for 02mod dyser med mere kapasitet en di Brune jeg har nå uten å skifte SW?
-
- 1.2 bar
- Medlemsnummer: N1698
- Navn: Marius Husnes
- Bil: 1998 Saab 9-5
- Sted: Mo i Rana
Re: En dyse Spruter Bensin!
Høres ut som at det er en O-ring som har tatt kvelden ja, siden det spruter ut. (Såfremst du har sjekket at den står skikkelig nedi)
Er ikke noe stor jobb å dra ut dysene akkurat, men du kan ikke montere andre dyser uten å legge inn ny SW!
Det kan være direkte skadelig for motoren så det må du ikke finne på å gjøre.
Er ikke noe stor jobb å dra ut dysene akkurat, men du kan ikke montere andre dyser uten å legge inn ny SW!
Det kan være direkte skadelig for motoren så det må du ikke finne på å gjøre.
1998 Saab 9-5 2.0t [305bhp/435nm]
Pioneer | Rockford Fosgate | Forge Motorsport | JT-Tuning | Bilstein | H&R | Innovate | Engine Mode | OpenSID | MapTun Performance | SAS
Pioneer | Rockford Fosgate | Forge Motorsport | JT-Tuning | Bilstein | H&R | Innovate | Engine Mode | OpenSID | MapTun Performance | SAS
-
- 1.2 bar
- Medlemsnummer: N1614
- Navn: Per Arne
- Bil: 2000 Saab 9-5 Aero
- Sted: Steinkjer
Re: En dyse Spruter Bensin!
I dag ble bilen grei igjen. Tok ut dysene å dro på et lokalt verksted i steinkjer. di la dysene i et syrebad å dereter testet Di vær enkelt for feil. hviste seg at alt var i orden me dysene. fikk med 5 nye O-ringer hjem( di hadde ikke flere på lager). Nå er bilen oppmontert å prøvekjørt og ingen synlige lekasjer. jippi... Bilen går igjen