Konvertering AC anlegfg R12->R1234 (ombyggingssats)
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Konvertering AC anlegfg R12->R1234 (ombyggingssats)
Hei!
Er det nokon som har erfaring med denne jobben?
AC-en i 900 var tørka ut før eg kjøpte den, og i påvente av ei ombyggingsløysing har eg venta litt med å få det fiksa.
Fann ein sats på ebay, der alle o-ringar og nipplar ser ut til å vere med. Det som må skiftast i tilegg er selfølgelig tørkefilter kan eg tenkje meg.
url-en til satsen er her: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... gory=33544
Er også interesert i tips om kven som evt. sel slikt i Norge.
Er det nokon som har erfaring med denne jobben?
AC-en i 900 var tørka ut før eg kjøpte den, og i påvente av ei ombyggingsløysing har eg venta litt med å få det fiksa.
Fann ein sats på ebay, der alle o-ringar og nipplar ser ut til å vere med. Det som må skiftast i tilegg er selfølgelig tørkefilter kan eg tenkje meg.
url-en til satsen er her: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... gory=33544
Er også interesert i tips om kven som evt. sel slikt i Norge.
- Kristian N70
- MAX BOOST
- Innlegg: 2016
- Registrert: 06 mar 2003, 01:00
- Sted: oslo
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Det har vore snakka om noko erstanningsgass ja, men enkelte eg har snakka med påstår at det er best å bytte om til R134, når en tenkjer på heilheila med pris osb. I tilegg kan en fylle R134 nesten overalt..
Du veit foressten ikkje kva den erstatningsgassen kostar no vel? Tidligare var den so dyr at det ville lønne seg med ombygging.
Du veit foressten ikkje kva den erstatningsgassen kostar no vel? Tidligare var den so dyr at det ville lønne seg med ombygging.
- Kristian N70
- MAX BOOST
- Innlegg: 2016
- Registrert: 06 mar 2003, 01:00
- Sted: oslo
- Kontakt:
- skilpaddaN287
- 2.0 bar
- Innlegg: 537
- Registrert: 10 mar 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N287
- Navn: Magne Elvenes
- Sted: Mosjøen
Det er helt korrekt at det nå er kommet erstatningsgass slik at en slipper å konvertere anlegget. Skal en konvertere til R134 bør kompressoren også byttes, evt overhales. Fiksa acen min i høst. Det kom på 7500,- til sammen. Da var også kompressoren bytta så da fylte vi liksågodt R134 på i stedet for erstatningsgass siden prisen er omtrent den samme.
Var en pakkepris på ca 1300kr for fylling (inkluderte tømming,trykktesting og vakumering av anlegget)
Var en pakkepris på ca 1300kr for fylling (inkluderte tømming,trykktesting og vakumering av anlegget)
2000/2001 SAAB 9-5 2.0 Aut sedan
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Iflg. Avantia, ein stor AC-grossist i Sverige, er det ikkje nødvendig å bytte kompressor. Det som er er at en må skifte o-ringane pga. at dei gamle oringane ikkje tåler R134-en.
Uansett bør eg få fiksa pakkboksa før eg stussar i noko meir, er det foressten nokon som har skrudd i AC-kompressoren før, evt har noko dokumentasjon på den? Det er ein SeikoSanden kompressor eg har.
Men om den prisen du seier skilpadda stemmer, so har gassen vorte ein del billigare sidan eg sjekka sist. Har bestemmt at nesten sommar skal eg ha AC...
Uansett bør eg få fiksa pakkboksa før eg stussar i noko meir, er det foressten nokon som har skrudd i AC-kompressoren før, evt har noko dokumentasjon på den? Det er ein SeikoSanden kompressor eg har.
Men om den prisen du seier skilpadda stemmer, so har gassen vorte ein del billigare sidan eg sjekka sist. Har bestemmt at nesten sommar skal eg ha AC...

- skilpaddaN287
- 2.0 bar
- Innlegg: 537
- Registrert: 10 mar 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N287
- Navn: Magne Elvenes
- Sted: Mosjøen
Stemmer at det er en seiko du har, men det er ikke en sanden. Den er noe anderledes. Kompressoren er ikke lenger å få tak i ny hvis ikke saab har den. Noe jeg tviler på. Fikk takk i en fabrikkoverhalt fra florida for 2000kr, en ny er ca 5000,-
Jeg overhalte også den gamle kompressoren min, så den har jeg liggende på lur
Tror det er tilsammen 5 oringer i kompressoren, 2 av dem sitter på slangene ut av den.
Kompressoren skal fylles med R134 kompatibel olje, tror det er 1,7dl. Det var oljemangel som tok rotta på min kompressor.
Når du har den fra hverandre må du også sjekke at skovlene på kompressornavet glir lett i sporene.
Jeg måtte også bytte kondensatoren som ligger foran radiatoren pga korrosjon og steinsprut (2500,- til
) Så sjekk anlegget for lekkasjer før du begynner å fylle noe.
Prisen på fyllinga er en fastpris som MKK (mosjøen kulde og klimaservice) har på denne jobben. Det fins nå flere typer erstatningsgass, det gjør nok at prisen er kommet noe ned på denne jobben.
Jeg overhalte også den gamle kompressoren min, så den har jeg liggende på lur

Kompressoren skal fylles med R134 kompatibel olje, tror det er 1,7dl. Det var oljemangel som tok rotta på min kompressor.
Når du har den fra hverandre må du også sjekke at skovlene på kompressornavet glir lett i sporene.
Jeg måtte også bytte kondensatoren som ligger foran radiatoren pga korrosjon og steinsprut (2500,- til

Prisen på fyllinga er en fastpris som MKK (mosjøen kulde og klimaservice) har på denne jobben. Det fins nå flere typer erstatningsgass, det gjør nok at prisen er kommet noe ned på denne jobben.
2000/2001 SAAB 9-5 2.0 Aut sedan
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Hm, det var vel SeikoSeiki eller noko slikt.
Sanden er vel det som står i 9000....
Olje var då med i det settet ser det ut som. jaja, okke som, eg skal nok høyre med han som eg var i kontakt med på Avantia, om det har kome noko nytt derifrå då.
Angrar som ein hund på at eg ikkje fikk anlegget fiksa i Sverige før eg overtok bilen, fikk ein pris på 2000:- for reprasjon og fylling.
Men problemet var at verkstedet ikkje hadde tid før eg henta bilen... :/
Må kanskje bytte kondensator også, alt medan det er lenge sidan anlegget har vore i bruk.
Foressten, er det nokon som har peiling på kva SAAB sin konverteringssats 7495484 inneheld i tilegg til kompressor?
Sanden er vel det som står i 9000....

Olje var då med i det settet ser det ut som. jaja, okke som, eg skal nok høyre med han som eg var i kontakt med på Avantia, om det har kome noko nytt derifrå då.
Angrar som ein hund på at eg ikkje fikk anlegget fiksa i Sverige før eg overtok bilen, fikk ein pris på 2000:- for reprasjon og fylling.
Men problemet var at verkstedet ikkje hadde tid før eg henta bilen... :/
Må kanskje bytte kondensator også, alt medan det er lenge sidan anlegget har vore i bruk.
Foressten, er det nokon som har peiling på kva SAAB sin konverteringssats 7495484 inneheld i tilegg til kompressor?
- skilpaddaN287
- 2.0 bar
- Innlegg: 537
- Registrert: 10 mar 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N287
- Navn: Magne Elvenes
- Sted: Mosjøen
Skal ikke være nødvendig å bytte kondensator så lenge den gamle er hel og du får av koblingene uten å ødelegge noe. Da er det bare å bytte oringene og skru på igjen.
2000/2001 SAAB 9-5 2.0 Aut sedan
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230