Legg inn
av Ingvar N629 » 23 aug 2011, 07:17
Original holder også plenty for steg 3, men på Saab er den dyr. Ta en ringerunde og sjekk priser, varierer voldsomt. Styr unna kopideler, mange av dem er ikke bra og lite er mer irriterende enn ei pumpe som stopper etter kort tid. Hvis du bytter pumpe, så bytt også bensinfilter.
Det kan være lurt å måle den gamle før du bytter, så slipper du kanskje en unødig utgift. Evt bare bytt den i feilsøkingsøyemed, nytt er nytt uansett og det er viktig med en frisk bensinpumpe i en trimmet bil.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan