Nye rutiner p? forumet.

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Morten S.
MAX BOOST
Medlemsnummer: N1507
Navn: Morten Sølsnæs Strandmoe
Bil: 2 x TT, V4, og900 og 9-3 SC
Sted: Vestfold
Kontakt:

Nye rutiner på forumet.

Legg inn av Morten S. » 18 nov 2004, 09:06

Nå er det slik at vi har hatt et åpent forum for alle.
Og av erfaring så er det alt for mange som ikke er medlemmer i klubben som benytter seg av de avtaler som vi har hos forskjellige leverandører.. (Dere bør ha dårlig samvittighet!!).
Først; jeg er en av de som ofte frekventerer forumet,men som ikke er medlem i klubben. Grunnen er at jeg føler at jeg er medlem i mange nok klubber, men SAAB interessen er det ikke noe i veien med. (Mine hovedinteresser ligger hovedsakelig på totakt og tildels V4)

Jeg har ikke benyttet meg av leverandøravtalene - men min umiddelbar tanke er at det er hos leverandørene feilen ligger. De bør sjekke om de som bestiller varer virkelig er medlem før de gir rabatter. Hvis ikke så har man kanskje ikke fått noen spesiell god avtale... Da er det jo en rabatt "alle" kan oppnå !?

Ved å stenge forumet for alle andre enn medlemmer, vil man ikke da kunne bli en liten navlebeskuende forening? Ved å la forumet og kjøp/salgssidene være alment åpne vil man jo kunne øke interessen hos de som ikke er medlemmer - og på sikt få de inn på medlemslisten?
"Alt" fra totakt til turbo

OJ

Legg inn av OJ » 18 nov 2004, 09:57

Så sant som det er sagt! Det blir jo dårligere forutsetning/omsetning på salg/kjøp hvis det bare skal være internt i klubben. Kjøp salg MÅ vi jo ha åpent for alle?

OJ

Brukeravatar
Jens P. N024
1.2 bar
1.2 bar
Sted: Ja

Legg inn av Jens P. N024 » 18 nov 2004, 11:14

Enig med deg Morten,klubben skal vel fremme interressen for Saab og ikke være en eksklusiv(med fare for i tråkke i baret) gutteklubb.
Ge mig en gammal Saab 99:a......

Brukeravatar
Troll R
Overload!!!
Medlemsnummer: N02
Bil: saab 9-3 sc troll r
Kontakt:

Legg inn av Troll R » 18 nov 2004, 11:31

Så vidt jeg vet så ligger denne diskusjonen på en annen plass på forumet .. les der så får dere svarene rundt stenging av forumet ,,
kjøp/salg forumet vill ikke bli stengt bla annet .det er bare deler av forunet det dreier seg om .
vi har drøftet det i styret og inn til videre så skjer det ingen ting annet enn at webb sidene skal gåes over skikkelig slik at allt fungerer ...
og det skal ryddes opp slik at allt blir lettere og finne .

mvh

Kasper
:lol:
medlemm av macarena performance team
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....

9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar