har du greid å få ut dn der boksen med speedometeret inni og glasset foran? i så fall må du bare røske av glasset, det gjorde ihvertfall jeg. men vær forsiktig, så du ikke knekker det utenom gjerne litt på kantene.
dersom du ikke har fått dette ut; det må du gjøre, jeg fikk det iallfall ikke til på noen annen måte. det gjør du slik: det "panelet" i plast som går fra midt på dashbordet skal av. du må først ta av rattet. så for å få ut panelet må alle ledninger/slanger/rør kobles fra inni der. disse kommer du greit til hved å ta ut dekselet for høyttaleren oppå dashbordet.. husk å merk dem før du røsker dem ut!

husk å løsne slangen til speedometeret, og vær forsiktig me datakort-kontaktene bak der. så kan du greit skrue ut 4 skruer på sidene av glasset, som holder boksen med målerne. da har du med boksen med glass på.. så knakk jeg forsiktig glasset av, uten å få sprekker på andre steder enn på sidene, noe som ikke viste da jeg limte glasset på plass ijen.
går ut fra at du vet hvordan du må gjøre for å få nålene av og på slik at de virker like fint etterpå..