kaldt i 9-5'en.

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
markus.johnsen
Innlegg: 2
Registrert: 06 aug 2018, 12:15
Navn: Markus Johnsen
Bil: Saab 9-5 3.0TiD 04.mod
Kontakt:

Re: kaldt i 9-5'en.

Legg inn av markus.johnsen » 15 mar 2020, 12:01

Sliter med samme symptomene her på 3.0 motoren. Eksostrykk i kjølesystemet og for øvrig lite varme i klimaanlegget.

Turbo ble byttet (vannkjølt på disse) uten noe forbedring. Håper EGR kjøleren kan gi noe svar ved trykktest, da toppakningene ble byttet for et par år siden. Hvis ikke går det mot nytt topppakning bytte, men da skal blokk og topper sjekkes nøye..

Sæther
Innlegg: 9
Registrert: 20 mai 2012, 23:08
Bil: 9-5 2.2 tid, 2002-mod

Re: kaldt i 9-5'en.

Legg inn av Sæther » 06 jun 2020, 23:14

For min del så gav eg opp. Eg har for mange prosjekt, og kan ikkje ta meg tid til å styre med dette no. (Har igrunn ikkje hatt nok tid siste året heller, sjølv om det har vorte mange timar med feilsøking.) Vil tru at feila frå EU-kontrollen åleine vil koste eindel tusen, i tillegg til eindel tusen om ein skal skifte toppakning. Problemet er at dersom det viser seg at feilen er ei sprekke i sjølve toppen, så vert det enda mykje dyrare. Så mykje er nok dessverre ikkje bilen min verd å koste på. Har og lese nokre forumtrådar om folk med liknande symptom på andre bilar (BMW), der dei ikkje vert kvitt problema før dei skiftar motor. Ein ting til som gjer meg enda meir usikker er at problemet ikkje vert verre. Eg har vel køyrd slik i over eit år, og det verkar til å vere nokså konstant. Lekkasjar i pakningar vert vel ofte verre og verre?

Om nokon treng ein delebil med dårleg motor så er iallfall min tilgjengeleg no.

Svar