Magnetventil igjen...

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Magnetventil igjen...

Legg inn av Hjelle, N6 » 21 jul 2003, 11:02

No har eg fyllt dei vises råd... ;)

Tok blåsetesten, og eg kan blåse og suge i C og W.
Men i R skal eg ikkje kunne blåse eller suge, men det får eg. Ikkje so lett som i C og W, men der er sig når eg bles for fullt trykk.

Motstanden på magnetventilkontaktene er BTW 28.5 ohm.

Kan magnetventilen vere syndaren?

Brukeravatar
Kristian N70
MAX BOOST
Sted: oslo
Kontakt:

Legg inn av Kristian N70 » 21 jul 2003, 22:04

Du kan jo åpne ventilen (forsiktig fjerne lokket) og rense for smuss og prøve det først. Det vil nok sive litt luft gjennom R, det er jo bare en liten metallsylinder som blir presset ned av en liten fjær mot hardplast, så 100% tett tror jeg det aldri blir der. Motstanden aner jeg ingenting om....
På ventilen min var det dårlig kontakt som gjorde at det spøkte for meg.
05 9-5 Vector Estate 2,0t
02 Toyota Yaris type moped

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 22 jul 2003, 09:27

Kristian N70 skrev:Du kan jo åpne ventilen (forsiktig fjerne lokket) og rense for smuss og prøve det først. Det vil nok sive litt luft gjennom R, det er jo bare en liten metallsylinder som blir presset ned av en liten fjær mot hardplast, så 100% tett tror jeg det aldri blir der. Motstanden aner jeg ingenting om....
På ventilen min var det dårlig kontakt som gjorde at det spøkte for meg.
Har prøvd å rense den, men det vart berre til det værre, ihvertfall seiv det meir luft gjennom R etter denne operasjonen.

Men på broderen sin 9k der er det heilt pottetett på C, både og blåsing og suging. Medan på R og W er det fullt gjennomgang...

Er det ulikt på dei ulike mangetventilane (han har den svarte ventilen med 3 pinnar på)

Svar