Spindel forskjell og900

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
saab-900-turbo
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 355
Registrert: 17 jun 2009, 12:41
Medlemsnummer: N1804
Navn: Kent
Bil: SAAB 900 Aero
Sted: Sogn Og Fjordane

Spindel forskjell og900

Legg inn av saab-900-turbo » 16 apr 2015, 16:52

Lurer på om det er forskjell på spindelene på og900 før og etter 88. eller om det bare er navet og bremsekalipperen som er forskjellen ?

Lurer på dette da jeg har 2 ganske bra spindler fra en 86 mod, som jeg tenkte å bruke på mitt 88 mod understell hvis spindel og kalipper kan flyttes over :)
1987 SAAB 900 Aero
1988 e34 BMW M5 Turbo
1990 SAAB 900s Turbo

Atzz
Overload!!!
Innlegg: 1367
Registrert: 28 okt 2009, 08:34
Medlemsnummer: N1868
Navn: Sigve
Bil: Saab 9000 Aero
Sted: Bodø

Re: Spindel forskjell og900

Legg inn av Atzz » 17 apr 2015, 15:12

Er foskjellige delenummre i EPC i alle fall, så er neppe like desverren, har liggende begge deler, så kan sammenligne om du vil :)

Brukeravatar
saab-900-turbo
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 355
Registrert: 17 jun 2009, 12:41
Medlemsnummer: N1804
Navn: Kent
Bil: SAAB 900 Aero
Sted: Sogn Og Fjordane

Re: Spindel forskjell og900

Legg inn av saab-900-turbo » 17 apr 2015, 17:05

Atzz skrev:Er foskjellige delenummre i EPC i alle fall, så er neppe like desverren, har liggende begge deler, så kan sammenligne om du vil :)
Hadde vert kjempe fint om du kunne sammenlignet de, og eventuelt hva som er forskjellen :worship:
1987 SAAB 900 Aero
1988 e34 BMW M5 Turbo
1990 SAAB 900s Turbo

Svar