Side 1 av 1

LMM på trykksiden, T7

Lagt inn: 24 apr 2016, 17:07
av Daaland
Tenker på et lite "morroprosjekt" på min 99' 9-5 2.0t.

Vurderer å flytte LMM over på trykksiden for å montere åpen dump. Noen erfaringer med tanke på hvordan motorstyringen takler dette? Ser Nordic Performance gjør dette mye (feks: http://www.garaget.org/?car=185572), men usikker på hvordan det vil fungere på en tilsynelatande original motor.

Jeg tenker at dette ikke vil være optimalt med tanke på at man setter LMM i "en ny luftstrøm"(?) men er tydeligvis en del som har fått dette til å fungere utmerket #-o

Re: LMM på trykksiden, T7

Lagt inn: 24 apr 2016, 18:20
av Ingvar N629
Nei, nei, nei.

Re: LMM på trykksiden, T7

Lagt inn: 24 apr 2016, 18:35
av Daaland
Ingvar N629 skrev:Nei, nei, nei.
Hehe, dårlige erfaringer, Ingvar? :lol:

Re: LMM på trykksiden, T7

Lagt inn: 24 apr 2016, 19:06
av Ingvar N629
Daaland skrev:
Ingvar N629 skrev:Nei, nei, nei.
Hehe, dårlige erfaringer, Ingvar? :lol:
Jeg har selvfølgelig aldri gjort dette, da det sier seg selv at dette fungerer dårlig, spesielt over tid.

Re: LMM på trykksiden, T7

Lagt inn: 24 apr 2016, 19:40
av Paradigm N558
Tror du kan stole 101% på svaret til Ingvar her. Er ikke en god idè :p