Hei!
Har planer om å montere en 2liter turbomotor fra 9000 i en gammel opel blitz fra 60 tallet, og i den anledning så trenger jeg en oversikt over ledningsnettet som skal inn i kupeen til tenningslås osv.
Startsperre er allerede programert ut av ecu, så den blir vel ikke noe problem.
Har tatt ut komplett motor med ledningsnett til ecu og det som følger med.
Setter pris på tips til hva som trenger å følge med over fra donorbil, samt hvordan det skal kobles videre inn mot kupe osv. Vet disse motorene har vært i diverse andre biler som volvo, opel osv så må finnes noe der ute en plass
Bruker en R25 girkasse fra omega da internet forteller meg at disse skal være bolt on.
Koblingsskjema 2.0t fra 9000 cse.
Moderator: Moderatorer
- TurboTrykk
- 1,5 bar
- Innlegg: 362
- Registrert: 26 des 2013, 02:17
- Medlemsnummer: N2716
- Navn: Chris
- Bil: 9000 2.0t CSE -97 Jubileum
- Sted: Bergen
Koblingsskjema 2.0t fra 9000 cse.
Saab 9-3 1,9TiD SportCombi Vector 2007 - Bruksbil
Mitsubishi Carisma Classic 2000 - Solgt
9000 2.0t CSE 1997 Jubileum - Skrotet
Honda accord 1978 Bruksbil - Solgt
9000 2.3t CSE 1995 - Skrotet
Chevy G20 6.2 Ambulanse - Solgt
Ford transit 1965 Campingbil -Solgt
Mitsubishi Carisma Classic 2000 - Solgt
9000 2.0t CSE 1997 Jubileum - Skrotet
Honda accord 1978 Bruksbil - Solgt
9000 2.3t CSE 1995 - Skrotet
Chevy G20 6.2 Ambulanse - Solgt
Ford transit 1965 Campingbil -Solgt