Krise! Motortrøbbel Mo i Rana OG900
Moderator: Moderatorer
Krise! Motortrøbbel Mo i Rana OG900
Under en aksellerasjon en mils veg nord for Mo i Rana skjedde det. Bilen begynte å dra svært ujevnt og jeg observerte at turbutrykkmåleren ble liggende pal på atmosfæretrykk. Den bygger hverken trykk eller vakum. Jeg fikk kranglet meg til byen og har søkt etter avhoppede slanger, men finner ingenting. Takknemmelig for råd! Og hvilket verksted i Mo i Rana kan OG900?
Løst!!!: Krise! Motortrøbbel Mo i Rana OG900
Defekt gummiplugg lokalisert
- Paradigm N558
- MAX BOOST
- Innlegg: 6952
- Registrert: 03 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
Re: Krise! Motortrøbbel Mo i Rana OG900
7 minutter fra første post til andre post
Da har det gått unna. Hvilken plugg var det?
Da har det gått unna. Hvilken plugg var det?
2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
Re: Krise! Motortrøbbel Mo i Rana OG900
Hehe! Saumfarte flere ganger. Men etter å ha skrevet meldingen tenkte jeg slange til turbotrykkmåleren. De to slangene satt svært så løst på manifolden. Så jeg pilket ut restene av gummipluggen og fikk klippet til restene så de duger som pakning. Hele stasen er festet med en liten laststropp Holder nok til Bergen.