Evap og bolt mod

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
TasSaab
Innlegg: 24
Registrert: 22 jan 2015, 17:03
Medlemsnummer: N2929

Evap og bolt mod

Legg inn av TasSaab » 14 sep 2019, 22:49

Hei.
Plugga R slangen i dag og merka forskjell, noko som indikerar feil på einvegsventilar på evap systemet. Har ikkje ventilar tilgjengelege no, så spørsmålet vert om eg burde fjerne bolt og sette slangen på plass eller la bolten stå i inntil eg har fått tak i einvegsventilar?
BTW: skulle eg merke at evapventilar er gåen på annan måte enn dårleg ytelse og litt høgt forbruk? Amul ligg på -19 og etter bolt mod fulgte mAir mReq. Før bolt mod greide ikkje mAir å følge mReq
05 9-5 Aero Sedan
02 9-5 Aero Estate
02 9-5 2.0t Sedan
98 9-5 2.0t Sedan

Brukeravatar
Ingvar N629
MAX BOOST
Innlegg: 12866
Registrert: 14 mar 2006, 16:41
Medlemsnummer: 629
Navn: Ingvar Garåsen
Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
Sted: Rissa

Re: Evap og bolt mod

Legg inn av Ingvar N629 » 15 sep 2019, 07:59

Årsmodell? Har du eldre bil med to ventiler så blir det jo ventilert likevel, så da kan du plugge den ene. Nyere utgaver har bare en ventil...
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan

Brukeravatar
TasSaab
Innlegg: 24
Registrert: 22 jan 2015, 17:03
Medlemsnummer: N2929

Re: Evap og bolt mod

Legg inn av TasSaab » 16 sep 2019, 17:13

Takk for svar, dette var på ‘98 modellen.
05 9-5 Aero Sedan
02 9-5 Aero Estate
02 9-5 2.0t Sedan
98 9-5 2.0t Sedan

Svar