Legg inn
av Ingvar N629 » 03 des 2020, 07:40
Katalysator skal i utgangspunktet være e-merket, og det er vel ikke disse heller? Min erfaring med den er iallfall at de er såpass bra at du ikke får feilkode for dårlig katalysatorfunksjon.. Det får du med de billigere.
Tviler sterkt på at du får noe problem med en slik «eu-katalysator», men skal det være helt etter boka så sveiser du inn en e-merket kat. Stian Sørlie motorsport har en slik, den benyttet jeg på den gamle 9-5en min på en forøvrig hjemmelaget downpipe og det seilet glatt gjennom EU-kontroll år etter år.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan