Side 1 av 1
APC
Lagt inn: 21 apr 2005, 18:36
av Gizmosis
hei ..sitter å ser inni apc boksen, tenkte å stille litt på turbotrykket
men ser ikke hva som er hva...har skjønt det der med F, P og K , men det står ikke inni boksen min

, er to blå og en gul , står bare P1 P2 og P3 , noen som kan fortelle meg hva som er hva ??
Lagt inn: 21 apr 2005, 20:56
av Gizmosis
haha fant ut hva som var hva , ved å måle de potene, fant ett skjema hva de skulle være orginalt

Lagt inn: 22 apr 2005, 12:54
av Griffin N430
Gizmosis skrev:haha fant ut hva som var hva , ved å måle de potene, fant ett skjema hva de skulle være orginalt

Ja, hva er det som er P01, P02 og P03?? Greit å vite når man skal begynne å justere APC`n!!

Lagt inn: 22 apr 2005, 13:25
av Gizmosis
Griffin skrev:Gizmosis skrev:haha fant ut hva som var hva , ved å måle de potene, fant ett skjema hva de skulle være orginalt

Ja, hva er det som er P01, P02 og P03?? Greit å vite når man skal begynne å justere APC`n!!

P01 er P P02 er F , og P03 er K , etter det jeg fant ut

Lagt inn: 22 apr 2005, 15:12
av Mortimer-N18
Det står F,P og K på hullene du trer skujernet igjennom for å justere. Sjekk der før du justerer så du ikke justerer på K ved en tilfeldighet... Det er ikke lurt å justere K-Poten..
Lagt inn: 22 apr 2005, 15:47
av Gizmosis
Mortimer skrev:Det står F,P og K på hullene du trer skujernet igjennom for å justere. Sjekk der før du justerer så du ikke justerer på K ved en tilfeldighet... Det er ikke lurt å justere K-Poten..
ups der hadde jeg ikke sett

men jeg hadde rett uansett

Lagt inn: 22 apr 2005, 17:50
av Mortimer-N18
Det er bra

Greit å dobbelsjekke. En annen ting å se det på er at det ene potmeteret som står litt lengre unna er K-poten. De som står tett er F og P.