Powerflex?!

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
AeroPetter
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 155
Registrert: 12 jun 2003, 01:00
Sted: Rogaland

Powerflex?!

Legg inn av AeroPetter » 06 sep 2003, 14:36

Kan noen fortelle meg hva Powerflex'ene gjør og hvilke man evt bør kjøpe når man først skal?
M86 900 Aero

Brukeravatar
Mortimer-N18
Overload!!!
Innlegg: 1101
Registrert: 21 jul 2003, 01:00
Medlemsnummer: 18
Navn: Morten Fjeldberg
Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
Sted: Sarpsborg
Kontakt:

Legg inn av Mortimer-N18 » 06 sep 2003, 15:58

Powerflexforingene er mye hardere og tåler mye mer juling. Du bør bytte alle når du først setter i gang. Det er alle foringene i samarbeid som gjør bilen fast og fin.
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 06 sep 2003, 16:04

Mortimer skrev:Powerflexforingene er mye hardere og tåler mye mer juling. Du bør bytte alle når du først setter i gang. Det er alle foringene i samarbeid som gjør bilen fast og fin.
Kan vel legge til at å starte med foringane til krengingshammarane er vel ikkje det værste en kan gjere, men som Mortimer seier, det beste, og mest optimale er full pakke.

AeroPetter
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 155
Registrert: 12 jun 2003, 01:00
Sted: Rogaland

Legg inn av AeroPetter » 07 sep 2003, 22:27

Men jeg så at der var noen som de ikke hadde til modellene tidligere enn 87, hva skyldes dette?
M86 900 Aero

Svar