Luftmassem?lar 900T16, Lucas innsprut

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Luftmassemålar 900T16, Lucas innsprut

Legg inn av Hjelle, N6 » 04 jun 2005, 16:30

Etter litt småfjusking sist veke slo 900:an seg ein smule vrang igår på tur heimatt til Sunnmøre. Dau som ei sild og svartrøyk som ein godt skrudd dieselmotor ;)
Reknar dermed med at det er luftmassemålaren som har pensjonert seg.
Nokon som har ein ide til kvar en kan få taki slikt forholdsvis rimelig, evt. andre bilar som har ein slik luftmassemålar slik at en kan sjekke prisar litt fleire plassar enn kun på SAAB?
Sjekka Speedparts sine websider, men det ser ut til at dei kun fører luftmassemålarar til Bosch-systema.

Brukeravatar
skilpaddaN287
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 537
Registrert: 10 mar 2004, 01:00
Medlemsnummer: N287
Navn: Magne Elvenes
Sted: Mosjøen

Legg inn av skilpaddaN287 » 04 jun 2005, 18:47

Er det ikke lys i check engine lampe? Greier du å få ut noen feilkoder?
2000/2001 SAAB 9-5 2.0 Aut sedan
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 04 jun 2005, 19:24

Check enging-lampa lyser ikkje når eg startar opp bilen nei. Men eg får prøve å ta ut nokre feilkoder i morra tenkjer eg før eg går hen og handlar...

Brukeravatar
skilpaddaN287
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 537
Registrert: 10 mar 2004, 01:00
Medlemsnummer: N287
Navn: Magne Elvenes
Sted: Mosjøen

Legg inn av skilpaddaN287 » 04 jun 2005, 22:36

Da er nok pæra gått i CE-lampa.
2000/2001 SAAB 9-5 2.0 Aut sedan
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 05 jun 2005, 13:03

Då har en fått konstatert at CE-lampa funkar, men den lyser ikkje på noko tidspunkt når en har fått starta bilen.
For å lese ut filkoder på Lucas må en vel få laga seg ein kabel med brytar, får sjå om eg finn noko brukandes her.

Men, en kan vel kanskje måle motstanden på sjølve LMM-en, nokon som veit korrekte verdiar?

Brukeravatar
skilpaddaN287
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 537
Registrert: 10 mar 2004, 01:00
Medlemsnummer: N287
Navn: Magne Elvenes
Sted: Mosjøen

Legg inn av skilpaddaN287 » 05 jun 2005, 14:20

2000/2001 SAAB 9-5 2.0 Aut sedan
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 05 jun 2005, 15:56

Takker for linkar, men min luftmassemålar er forskjellig frå den som er omtalt, min har berre 5 pinnar, medan alle andre plassar eg har sett er det opplyst at det skal være 6 pinnar.

Nokon som har erfaring med å demontere og evt. rense tråden som er som ein sensor på massemålaren?

Brukeravatar
Kristian N70
MAX BOOST
Innlegg: 2016
Registrert: 06 mar 2003, 01:00
Sted: oslo
Kontakt:

Legg inn av Kristian N70 » 05 jun 2005, 16:09

Jeg rensa LMM på min gamle bil (bosch) med crc forgasserrens.
Fungerte bra det, men egentlig skal det være unødvendig da tråden skal "brenne" av dritten som legger seg der.
Men på den var det så mye dritt så jeg tok en rens, bare vær litt forsiktig.
Ser det rent ut i LMM ville jeg ikke gjort noe der.
05 9-5 Vector Estate 2,0t
02 Toyota Yaris type moped

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 06 jun 2005, 14:14

No viser det seg etter litt søking på svenskeforumet at Lucas LMM-en ikkje måler ved hjelp av tråd, so då har eg ikkje gidda skrudd på LMM-en... ;)

Målte den mellom pinne 1 og 5 (altså ytterste og innerste pinne), dette gav 508ohm, det skal vel ligge på 321-331ohm om eg huskar rett.
Prøvde å starte bilen utan LMM innkopla, då lyste CE-lampa og bilen oppførte seg akkurat som med LMM innkopla på tomgong. Våga ikkje å ta den ut på kjøretur for å sjekke om symptona på veien er dei samme.

Vert vel til at eg prøvar å kjøpe ein ny (brukt) LMM, so får en sjå. Greit å ha i reserve i alle fulle fall.

Brukeravatar
skilpaddaN287
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 537
Registrert: 10 mar 2004, 01:00
Medlemsnummer: N287
Navn: Magne Elvenes
Sted: Mosjøen

Legg inn av skilpaddaN287 » 06 jun 2005, 15:58

Ecu justerer etter lambdasonden så lenge du ikke har full gass(wot). Det vil si at du får rett mengde bensin inn i motoren uansett hva luftmassemåleren er justert til(innenfor rimelighetens grenser) untatt på full gass. Dersom ECU registrerer at den ikke greier å justere slik at du får rett besinmengde vil dette registreres av lambdasonden og ce-lampa vil begynne å lyse. Hvis lambdasonden er istand til å sende riktige verdier til ECU til tross for at blandingsforholdet er feil får du jo ikke lys i ce-lampa.
Dette er hva jeg har greid å lese meg til på nettet, og du får ta det for det det er.
2000/2001 SAAB 9-5 2.0 Aut sedan
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230

Brukeravatar
skilpaddaN287
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 537
Registrert: 10 mar 2004, 01:00
Medlemsnummer: N287
Navn: Magne Elvenes
Sted: Mosjøen

Legg inn av skilpaddaN287 » 10 jun 2005, 16:22

Målte på min i dag og fikk 503 Ohm, og denne er i orden vet jeg.
2000/2001 SAAB 9-5 2.0 Aut sedan
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 10 jun 2005, 16:34

skilpadda skrev:Målte på min i dag og fikk 503 Ohm, og denne er i orden vet jeg.
Takker...
Dette var mellom innerste og ytterste pinne på ein med 5 pinnar?

Då vil det seie at det mest sansynlig ligg ein annen plass feilen då... :/
Nokon som har tips til vidare feilsøking?

Brukeravatar
Kristian N70
MAX BOOST
Innlegg: 2016
Registrert: 06 mar 2003, 01:00
Sted: oslo
Kontakt:

Legg inn av Kristian N70 » 10 jun 2005, 20:02

Det er ikke gass-spjeld sensoren som tuller da? Hvis den gir beskjed om fullgass hele tiden så......?
Vet ikke om den gir samme symptomer men kan jo være verdt en sjekk?
Kan måle min i morgen hvis det er ønskelig.
05 9-5 Vector Estate 2,0t
02 Toyota Yaris type moped

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 10 jun 2005, 21:40

Rart den vil daude med ein gong når eg startar då om det er gasspjeldsensoren. Men du kan godt måle, so får en eventuelt eliminert den feilen.
Målte vaccumet istad, det var ein smule for lavt synes eg, nede på -0.6 bar, bør vel helst ligge på -0.7 bar og nedover....
Trur meir og meir på at det ein kødden vaccumlekasje eg. Spørsmålet er berre kvar det er gale... :/

Brukeravatar
Kristian N70
MAX BOOST
Innlegg: 2016
Registrert: 06 mar 2003, 01:00
Sted: oslo
Kontakt:

Legg inn av Kristian N70 » 11 jun 2005, 08:15

Den nekter å starte helt?
Vil egentlig ikke tro at det er vakuumet som er spøkelset her, men man vet jo aldri :?

Skal måle spjellgiveren i dag jeg.

Lucas-giveren opererer vel anderledes enn bosch?
Logaritmisk eller noe??? Noen som vet helt sikkert?
05 9-5 Vector Estate 2,0t
02 Toyota Yaris type moped

Svar