Side 1 av 2

Bremser M86 900 T16 (Biltema?)

Lagt inn: 05 jun 2005, 15:52
av TurboKK N473
Eg har tenkt å bytte bremser (skiver/klosser) på min 1986 900 T16. Eg har tenkt å oppgradere bremsene mine seinare, men for no skal eg berre skifte skiver og klossar for en billig penge. Skal kun bytte framme.

Då tenkte eg å bestille frå Biltema, og eg fann disse delane:

Bilmärke SAAB
Bilmodell 900
Årsmodell 81-87
Placering Framme
Art nr 64-653
Pris 199,00 kr

Bilmärke SAAB
Bilmodell 900
Årsmodell 75-87
Placering Framme
Anmärkning Spesielt verktøy kreves
Art nr 65-9402
Pris 109,00 kr

Passar dei delane på min T16? Der stod kun "900" og ikkje noko "900 T16". Er det samme bremsene?

PS!
Om noken sterkt vil fraråde meg fra Biltema bremser eller har andre tips, so føl deg fri til å uttrykke di meining. Tek imot alle tips og råd :D

Lagt inn: 05 jun 2005, 16:00
av saabanders
Ja, eg vil frårå Biltema sine bremseskiver. Dette utifrå mine erfaringer.

Anders

Lagt inn: 05 jun 2005, 16:08
av TurboKK N473
saabanders skrev:Ja, eg vil frårå Biltema sine bremseskiver. Dette utifrå mine erfaringer.

Anders
Men med tanke på at det er ei midlertidig løysing da? Sidan eg må skifte skivene uansett.

Kva for dårlige erfaringar har du med dei da?

Lagt inn: 05 jun 2005, 16:13
av Hjelle, N6
T16 har andre bremser ja, 'tema har berre til gassar/innsprut-bilane.
Speedparts har bremseskiver til ein forholdsvis billig penge, 446/par for gassar/i, og 820:-/par til t16 (ventilerte). Klossar finns til 130/par og 299/par til ventilerte skiver. Klossane er til 4 hjul.

Men det kjem då ann på kor lenge du skal køyre før ei skikkelig oppgradering, problemet med Biltemaskiver er at dei slår seg skeive for eit godt ord... :/

Lagt inn: 05 jun 2005, 16:14
av saab9000aero
eg har VELDIG dårlig erfaring fra biltema sine bremser.hadde det på en 900 T16,tok fyr i klossene allerede etter første prøvetur.kjøp heller noe annet litt dyrere eller vent til du skal oppgradere.

Lagt inn: 05 jun 2005, 16:24
av TurboKK N473
Hjelle, N6 skrev:T16 har andre bremser ja, 'tema har berre til gassar/innsprut-bilane.
Speedparts har bremseskiver til ein forholdsvis billig penge, 446/par for gassar/i, og 820:-/par til t16 (ventilerte). Klossar finns til 130/par og 299/par til ventilerte skiver. Klossane er til 4 hjul.

Men det kjem då ann på kor lenge du skal køyre før ei skikkelig oppgradering, problemet med Biltemaskiver er at dei slår seg skeive for eit godt ord... :/
Ok. Dei eg får kjøpt hos speedparts, er det originale? Korleis funkar dei i forhold til om eg trimmar litt og kjører litt aktivt? Funkar dei greit? Eller bør eg ha litt bedre bremser til det?

Har lest at en enkel måte å få bedre bremser til og900 er å sette på 9000 bremser. Men trur eg har lest en plass at dei ikkje går an å sette på 86mod 900. Og i tilfelle det går an, er det ein vanskeleg jobb og er dei vanskelege å få tak i på f.eks en høggar?

Lagt inn: 05 jun 2005, 16:47
av Hjelle, N6
Standardbremsene frå Speedparts er vel av SBS fabrikat, enkelte skiver er vel Norrbitt, samma som du får på Mekonomen, ihvertfall sel det lokale Mekonomen verkstedet slike SBS-klossar.

Funkar like bra som standardbremsene på faderen sin 9000, der bytta vi til rimligaste Speedparts rund baut. Korleis bremsene vil virke med litt aktiv køyring er eg ikkje sikker på, har ikkje prøvd dei ventilerte frå Speedparts (anar heller ikkje fabrikat).

Om du skal montere andre bremser på bilen din inneber også det forandring av boltsirkel, flytting av brekk til bakhjula, det er mulig men det er mykje jobb.

Kva bremser var det du tenkte å oppgradere til då, og kva stand er bremsene på bilen i no då?

Lagt inn: 05 jun 2005, 16:59
av TurboKK N473
Hjelle, N6 skrev:Kva bremser var det du tenkte å oppgradere til då, og kva stand er bremsene på bilen i no då?
Hadde berre tenkt å bytte til 9000 bremser sidan eg hadde lest at det var en grei og billig måte å oppgradere dei på. Men blir vel en liten jobb me å flytte handbremsa til bak, og sånt.

Blir vel bremser fra speedparts då.

Dei bremsene eg har no er det kast i skivene. Ristar når eg bremsar. Bilen hadde stått stille i ei periode hos forrige eigar. Men om skivene er i grei stand ellers, går det an å maskinere dei slik eg blir kvitt kastet i dei?

Lagt inn: 05 jun 2005, 17:06
av Hjelle, N6
Om det er brukbart med gods på dei er det vel muligheit for å dreie ned kastet, og kjøpe nye klossar.

Lagt inn: 05 jun 2005, 17:07
av Frode N220
Hjelle, N6 skrev:T16 har andre bremser ja, 'tema har berre til gassar/innsprut-bilane.
Hva er forskjellen? Trodde det bare var klossene som var forskjellige på de originale delene (og der fraråder merkeverkstedene å betale ekstra for turboklosser...) :? ?

Lagt inn: 05 jun 2005, 17:10
av Hjelle, N6
Frode N220 skrev:
Hjelle, N6 skrev:T16 har andre bremser ja, 'tema har berre til gassar/innsprut-bilane.
Hva er forskjellen? Trodde det bare var klossene som var forskjellige på de originale delene (og der fraråder merkeverkstedene å betale ekstra for turboklosser...) :? ?
Ventilerte skiver.

Lagt inn: 05 jun 2005, 17:14
av TurboKK N473
Eg må finne ut ka eg skal gjere. Har no god tid på meg.

Takk for alle svar! :)

Lagt inn: 05 jun 2005, 18:00
av Tor N12
Min erfaring med Biltema bremser er at skivene er akseptable men klossene er ubrukelige.

Lagt inn: 05 jun 2005, 18:51
av Ecopower N_221
Jeg har nettop kjøpt nytt sett til min aero. Med nye skiver og green stuff klosser. Kan godt få kjøpe det til en rimelig penge. Bor i hønefoss. Har aldri blitt montert da jeg skal bytte til 88 oppsettet.

bremser

Lagt inn: 05 jun 2005, 19:31
av Petter 900 T
ventilerte bremser før 88 er meget uvanlig...

Noen få eksportbiler som hadde dette, altså ikke ventilerte bremser på 86 T 16.

Bytte til 88-93 oppheng er bolt-on, tar ca 4 timer...

Petter