Newbie på dette forumet
Lagt inn: 12 jun 2005, 10:25
Første innlegg her. Har en SAAB 900S 2,3 fra -94 importert fra USA. Den har rundet 75000 miles eller ca 120 000 km. Bilen er en mellomting mellom S og SE i den forstand at den har mye utstyr untatt autoklima og ikke skinnseter.
Å kjøre med parklys (som er organge) og tåkelys på gjør at den virkelig står ut fra resten av mengden
Men siden det er en amerkansk bil har den også US radio, dvs kun mulig å høre på oddetallsfrekvenser på FM og det er noe dritt.
Hadde akkurat en fjærskifte foran da en var knekt
og ikke nok med det, 10 meter før jeg skulle svinge av veien til SAAB Skøyen før 0800 en tirsdag morgen røk klutchvaier og der sto jeg midt i morgenrushet og ikke visste ut eller inn..... Skiftet den også.
Klutch er tungtrampet og det viser seg også at klutch er slitt og det hjalp på at vaier røk av. Bør nok skifte den også ettehvert.
Å kjøre med parklys (som er organge) og tåkelys på gjør at den virkelig står ut fra resten av mengden

Men siden det er en amerkansk bil har den også US radio, dvs kun mulig å høre på oddetallsfrekvenser på FM og det er noe dritt.
Hadde akkurat en fjærskifte foran da en var knekt

Klutch er tungtrampet og det viser seg også at klutch er slitt og det hjalp på at vaier røk av. Bør nok skifte den også ettehvert.