L?sa Projekt-forumet p? lik linje med trim-forumet?
Moderator: Moderatorer
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
Låsa Projekt-forumet på lik linje med trim-forumet?
Efter att ha läst denna tråd på det svenska forumet --> http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/v ... hp?t=91567
Så ställer jag frågan: Borde man låsa dom 2 forumen?
För eller emot?
Begrunda ditt svar!
Jag är för, eftersom jag inte vill ha min bil stulen av någon som ska slakta den å sälja delarna.
Mvh Anders
Så ställer jag frågan: Borde man låsa dom 2 forumen?
För eller emot?
Begrunda ditt svar!
Jag är för, eftersom jag inte vill ha min bil stulen av någon som ska slakta den å sälja delarna.
Mvh Anders
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!

- Kristian N70
- MAX BOOST
- Sted: oslo
- Kontakt:
- SPEEDPARTS N327
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N327
- Navn: Speedparts Norway
- Bil: Norges raskeste SAAB
- Sted: Kjeller Vest 1 - 3
- Kontakt:
Lås ja !!
Enig låst, kun betalende medlemmer av STCN !
Close to your SAAB, closer to you with speedparts
www.speedparts.no
www.speedparts.no
- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 369
- Sted: Bø
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N383
- Navn: Lars
- Sted: Drammen
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
Visst går det att betala å få tillgång på allt!
Men om det forumet är låst så har man åtminstone laggt "ribban" lite högre upp.
Det är min uppfattning.
Det är ju inte jag som bestämmer, men efter att jag läst vad det stog på "svenske forumet" så tyckte jag frågan borde ställas!
Mvh Anders
Det är min uppfattning.
Det är ju inte jag som bestämmer, men efter att jag läst vad det stog på "svenske forumet" så tyckte jag frågan borde ställas!
Mvh Anders
Anders N652

-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N383
- Navn: Lars
- Sted: Drammen
Jess , bra ! Steng med en gang !!Saab900STC(R) skrev:Visst går det att betala å få tillgång på allt!
Det är min uppfattning.
Mvh Anders

STCN #383
- 2003 9-5 Aero pamperstralle |LarsEdition
- 2003 9-5 Aero pamperstralle |LarsEdition
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Det er ein evig balansegong, låser en for medlemmar virkar det ut som aktiviteten vert lav i forumet. Enten om det er pga. få aktive medlemmar på foruma, eller om det er for at folk er redde for å poste, ikkje veit eg. Men den siste tida har det vore eit oppsving i trimforumet, og det er bra!
Som enkelte seier her, infomasjonen i prosjekt og trim-forumet er kanskje av "sensitiv" grad, då folk som postar her ikkje vil blottlegge for alle og ein kvar kva som er gjordt med bilen. Som TurboLars seier, er folk virkelig so intereserte, ta eit medlemmsskap og få tilgong... Det burde igrunnen alle brukarar av forumet her som ikkje er medlemmar tenkje litt på, det er ikkje gratis å hoste ein server som forumet ligg på, og til meir aktivitet, til dyrare host... No skal det seiast at eg ikkje har oversikt over kva klubben har i slike utgifter, men ein betydelig del er det nok. Kanskje litt OT, men når det fysst er oppe til diskusjon, kan en likegodt seie det...
Som enkelte seier her, infomasjonen i prosjekt og trim-forumet er kanskje av "sensitiv" grad, då folk som postar her ikkje vil blottlegge for alle og ein kvar kva som er gjordt med bilen. Som TurboLars seier, er folk virkelig so intereserte, ta eit medlemmsskap og få tilgong... Det burde igrunnen alle brukarar av forumet her som ikkje er medlemmar tenkje litt på, det er ikkje gratis å hoste ein server som forumet ligg på, og til meir aktivitet, til dyrare host... No skal det seiast at eg ikkje har oversikt over kva klubben har i slike utgifter, men ein betydelig del er det nok. Kanskje litt OT, men når det fysst er oppe til diskusjon, kan en likegodt seie det...

- Bent N208
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N208
- Navn: Bent Andresen
- Bil: VW Scirocco TSI
- Sted: " Stort sett å finne hos Speedparts "
- Kontakt:
Forumet
Blir deler av forumet som prosjekt - trimming tilgjengelig for alle, tror jeg inneholdet på hva som legges ut på disse poster blir lite og uinteressant.
Hva er egentlig problemet med å stenge forumet for de som ikke ønsker å bidra med usle 300.- pr år ?
Helt enig med Anders og Ole, her bør vi betalende få boltre oss uten å bekymre oss for evt biltyverier og det offentlige !!
Hva er egentlig problemet med å stenge forumet for de som ikke ønsker å bidra med usle 300.- pr år ?

Helt enig med Anders og Ole, her bør vi betalende få boltre oss uten å bekymre oss for evt biltyverier og det offentlige !!
Close to your saab,closer to you with Speedparts
- Petter 900 T
- MAX BOOST
- Sted: Langhus
lås
Sånn som samfunnet utvikler er der nok lurt å være proaktiv.
Synes det er trist å ikke kunne gi potensielle medlemmer "gobiter", men vi bør nok låse ja.
Petter
Synes det er trist å ikke kunne gi potensielle medlemmer "gobiter", men vi bør nok låse ja.
Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Jeg har lest hele den tråden som Anders la ut, og jeg er helt for å låde prosjekt delen på lik linje som trimforumet.
Jeg tror ikke det vil bli et problem at det vil virke som om det er lite aktivitet.. Prosjekt delen er vel ikke så mye til kommentarer, mest til å vise sitt eget prosjekt, derav ikke så mye aktivitet uansett. Spørsmål bør uansett komme i hovedforumet.
MVH
Jørgen
Jeg tror ikke det vil bli et problem at det vil virke som om det er lite aktivitet.. Prosjekt delen er vel ikke så mye til kommentarer, mest til å vise sitt eget prosjekt, derav ikke så mye aktivitet uansett. Spørsmål bør uansett komme i hovedforumet.
MVH
Jørgen
Styrer med DAB og AUX