Er på jobb i dag og jeg...

..
Har visst uttrykt meg litt klønete, men dette er litt innviklet..
ArnR satt det fint på spissen, skal prøve å rydde opp i det jeg (tror) jeg vet.

Om du kjøper "originale" fjærer eller bremsedeler eller annet andre steder enn hos Saab så er alt likevel i orden! Greenstuff klosser f.eks er merket som de skal, tror det er E90 eller REG90 eller noe sånt, husker ikke helt. Om du kjøper Aero- fjærer hos Bilextra eller Mekonomen skal ikke ha noe å si, det er Saab sine spec. som ligger til grunn for disse og , det er jo snakk om "originale" deler.
Det skal bli et kjør om sånt fremover, flere tyske merker vil ha det til at f.eks olje og dekk blir originale deler

Dvs. at du bare får lov til å bruke dekk og olje som er godkjent fra fabrikk

. Sykt spør du meg, men vi er heldigvis ikke "der" ennå! Hvordan det blir med bytte av bremser vet jeg ikke, det må vel være noe papirer på det også.. Håper at noen har mere peil enn meg på dette

MVH Gunnar Medl. N326
9-3 '02 2,3 prosjekt...
9-3 2.0s '98
9-5 Estate 2.0t aut '01

Solgt

9-3 2,3i '98, nå avskiltet delebil.
x 9000cse 2.3t '96(solgt)
x 9000cc 2.3i '90 (solgt)
x 9000cc 2.0T '90(totalvraket)