Har justert litt APC, erstattet R42 med ledning og skrudd F-poten til bunns og litt på P-poten, (skal være 1 bar etter det jeg har lest) så trykket går opp til 1 bar men begynner å synke ned ettersom turtallet stiger over 4000rpm. Helt ned til 0,5 bar!
Hva kan være galt??
Har jeg justert P-poten for langt, slik at jeg får for høy stigningsgrad, for vel full gass så kjenner jeg at trykkvakta kobler inn et lite øyeblikk, og det er vel på ca 1,1 bar? Skal vel bare klare 1 bar trykk med F-poten i bunn, uten ekstra motstand loddet på...
Har også tenningsbank diode, men den indikerer ingenting!
Turbotrykket synker ned til 0,5 bar.....
Moderator: Moderatorer
-
- 2.0 bar
- Innlegg: 762
- Registrert: 24 mai 2004, 01:00
-
- 2.0 bar
- Innlegg: 762
- Registrert: 24 mai 2004, 01:00
-
- 2.0 bar
- Innlegg: 762
- Registrert: 24 mai 2004, 01:00
- Anders N95
- 1.2 bar
- Innlegg: 294
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Bil: Ingen for tiden.
- Sted: Stavanger
Re: Turbotrykket synker ned til 0,5 bar.....
For liten eksos? ordner seg muligens når du får på plass batteribøy. men inkje veit'kje eg.Griffin_N430 skrev:Har justert litt APC, erstattet R42 med ledning og skrudd F-poten til bunns og litt på P-poten, (skal være 1 bar etter det jeg har lest) så trykket går opp til 1 bar men begynner å synke ned ettersom turtallet stiger over 4000rpm. Helt ned til 0,5 bar!
Hva kan være galt??
Vørterøl og svisker!!
-
- 2.0 bar
- Innlegg: 762
- Registrert: 24 mai 2004, 01:00
Re: Turbotrykket synker ned til 0,5 bar.....
Nei, har ikke noe med det tror jeg! Ordner seg nok når jeg får opp igjen grunntrykket!Anders N95 skrev:For liten eksos? ordner seg muligens når du får på plass batteribøy. men inkje veit'kje eg.Griffin_N430 skrev:Har justert litt APC, erstattet R42 med ledning og skrudd F-poten til bunns og litt på P-poten, (skal være 1 bar etter det jeg har lest) så trykket går opp til 1 bar men begynner å synke ned ettersom turtallet stiger over 4000rpm. Helt ned til 0,5 bar!
Hva kan være galt??