Side 1 av 1

Speedparts

Lagt inn: 22 jun 2005, 19:23
av Charly
Hallo!

Sliter litt med speedparts om dagen!! Så lure på om det er flere som har hatt samme problem!! Bestillte en kjempe bestiling derfra for ca 2md siden!! Noen deler kom i løpet av 14 dager, andre har ikke kommet enda!! Synes det begynner å dra ut når man må vente i 2md på deler fra en levrandør som liksom skal være så bra, og når det gjelder dele som jeg må ha for å ha bilen på veien så haster det litt i grunn! Har gått greit nå i 2md fordi bilen har vært på lakkering, men lørdag skulle den ha vært på veien igjen, men ser ut til å måte vente i det vie å det lange!!! :cry:

Lagt inn: 22 jun 2005, 19:49
av TGM N363
Du får ringe å purre dem. Men det som
er dumt med at sendinga blir splittet er at
DU må betale mere i porto og oppkrav.
VELDIG DUMT. :cry:

Lagt inn: 22 jun 2005, 21:13
av Jørgen N237
Var på saabfestival, og jeg snakket med en der som sa det samme som du har opplevd, bestilt endel og fått det meste, utenom en ting.. Dette er flere måneder siden..

Lagt inn: 22 jun 2005, 22:26
av Dag_N353
Og hvorfor ikke ringe direkte til speedparts å høre om hvorfor det drøyer ??, hjelper lite å klage bare her tror jeg.. :roll:

Lagt inn: 23 jun 2005, 10:14
av frkristiansen
Jeg har ikke opplevd tilsvarende, men tror at jeg kan komme med et lite tips. Rimelige vanlige slitedeler som er avgjørende for om bilen går og som det haster med, bestileler du av 1 SAAB, 2 Mekonomen, 3 AIS, 4 Bilextra, 5 Biltema, 6 Speedparts. Denne rekkefølgen fordrer at man kan skru selv, kan man ikke det er det bare å sette jobben bort til Speedparts.
Skal du bestille ekstra stasj, kjekt å ha ting pornofakter og performance dill og dall, tar du deg god tid og bestiller på Speedparts. Jeg velger å tro at Speedparts gjør sitt beste, at det er veldig stor pågang både i norge og sverige, gjør ting litt vanskelig. At jeg ikke har opplevd problemer med leveringer er at jeg kanskje er litt mere tålmodig, og ikke bestiller ting jeg ikke kan klare meg uten. men som jeg "må ha det bare må ha det" akkurat som melk. :roll:

Lagt inn: 23 jun 2005, 10:27
av Jørgen N237
Må utdype at jeg aldri har vært misfornøyd, det har heller ikke et par kamerater som jeg har snakket med... Ingen slitedeler her da..

Lagt inn: 23 jun 2005, 10:59
av skilpaddaN287
Jeg har måttet vente 8 måneder på deler fra SP. Dette må en bare akseptere siden en del av sortimentet til sp er ting som er vanskelig å få tak i, også for SP. Det er bedre å få noe etter 8 mnd enn aldri.
All ære til SP for at de kan skaffe så mye godsaker :) .

Men! Det er ikke så morsomt at ting en har bestilt samlet kommer hver for seg i posten med en til to dagers mellomrom. Slik at for fire gjenstander blir frakta 440,- og ikke 110,- som en hadde planlagt da en bestilte :angered:

Regner dog med at dette skyldes at SP(norge) er i nybrottsfasen og at dette er ting som kommer på plass etter hvert :wink:

Lagt inn: 23 jun 2005, 11:33
av Mortimer-N18
Har egentlig bare bra erfaringer fra SP. Men jeg har bare handlet fra Sverige. Får delene levert på døra i løpet av uka jeg bestiller de :) Det gjelder alle deler. Slite og "pynt". Hvis jeg ikke får det den ene uka pga tomt på lager, så har jeg det uka etter.
Aldri noe problem der altså, men som sagt det er bare Sverige jeg har handlet fra.

Lagt inn: 23 jun 2005, 11:33
av Trond N47
Den siste pakka fra SP fikk jeg 3 dager etter at jeg bestilte :) Og før det fikk jeg mail om at det var sendt. Men forrige bestilling tok så lang tid at jeg avbestilte hele pakken. Da var det deler som ikke kunne skaffes, greit nok men da MÅ kunden få beskjed. Og så kan kunden velge om han vil ha sendt deler av pakken eller alt i ett?

jarra

Lagt inn: 23 jun 2005, 13:23
av Pål N526
liker ikke sp så veldig mye jeg.. dårlige til å gi info osv.. liker ikke å mase.. måtte vente i 1.5 MND på pakningssettet til en 93 motor.. hmmz

Varer - levering.

Lagt inn: 23 jun 2005, 13:41
av SPEEDPARTS N327
Heisan alle sammen !

Når det gjelder lagerføring osv, vil det alltid være varer som det er leveringstid på. Dette gjelder uansett " Norske eller Svenske kunder "

Som Frode Kristiansen sier, er brødprodukter som det haster med er nok SAAB originalt tingen.

Ellers prøver vi å gjøre alle fornøyde, men på spesialdeler som SAAB ikke engang produserer vil det naturlig være litt levtid.

Ellers skal det sies at vi jobber hardt for å forbedre rutiner osv, med tanke på raskere levering.

Ellers er vårt varelager i Sverige stengt : uke 28 - 29 -30 / Semester----

Til de som skulle ha spørsmål om varer i rest , er det bare å ringe eller mail så skal dere få status på levering !

Ellers ha en fortsatt god sommer alle sammen :lol: