Forstilling- eller 4-hjulskontroll i Oslo
Moderator: Moderatorer
Forstilling- eller 4-hjulskontroll i Oslo
Noen som vet om et bra verksted som gjør dette billig i Oslo? Noen erfaringer? Hva koster det?
N375 | 1995 900S 2.0i - solgt | for tiden uten Saab, men kjenner jeg må ha en igjen!
- SPEEDPARTS N327
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N327
- Navn: Speedparts Norway
- Bil: Norges raskeste SAAB
- Sted: Kjeller Vest 1 - 3
- Kontakt:
Oslo Vei !
Heisan,, prøv Oslo Vei ... dette er hvis a vis biltilsynet i Olso tlf : 21637358..
Vi har bare gode ord om disse !
Vi har bare gode ord om disse !

Close to your SAAB, closer to you with speedparts
www.speedparts.no
www.speedparts.no
- frkristiansen
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N-116
- Navn: Frode Kristiansen
- Bil: SAAB 9-5 Aero Estate
- Sted: 9360 bardufoss
- Kontakt:
Kostet snaut 1.200 kr, for dem som evt. måtte lure.
Kjærra føles bedre, men rattet er fotsatt litt på halv tolv. Ikke noe jeg bryr meg all verden om nå som jeg vet at forstilling er riktig justert, men hva kommer det av at det ikke peker rett fram? Ja, dekktrykk er korrekt.
Dessuten, når det er varmt ute er det nesten som om det "knirker" fra styringa! Hører ikke en lyd når det er kjølig i været. Hva betyr det? Ville jo vært typisk om det skulle være noe som var i ferd med å takke for seg nå som jeg skal avgårde på ferietur.
Kjærra føles bedre, men rattet er fotsatt litt på halv tolv. Ikke noe jeg bryr meg all verden om nå som jeg vet at forstilling er riktig justert, men hva kommer det av at det ikke peker rett fram? Ja, dekktrykk er korrekt.
Dessuten, når det er varmt ute er det nesten som om det "knirker" fra styringa! Hører ikke en lyd når det er kjølig i været. Hva betyr det? Ville jo vært typisk om det skulle være noe som var i ferd med å takke for seg nå som jeg skal avgårde på ferietur.
N375 | 1995 900S 2.0i - solgt | for tiden uten Saab, men kjenner jeg må ha en igjen!
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Juster rattet rett da..TH skrev:Kostet snaut 1.200 kr, for dem som evt. måtte lure.

Styrer med DAB og AUX
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt: