Side 1 av 1

Drivakselproblem..

Lagt inn: 30 jun 2005, 21:23
av Lars_N289
Hei! Har no gjort ferdig min T16 motor, og skal til å sette den i. Men eit stort/lite problem har dukka opp. Dei indre drivknutane på bilen min er større enn dei "koppane" på 5-trinns kassa som skal i. Knutane som står på bilen er frå i ei 4-trinn kasse. Tenkte derfor at det kunne vere så enkelt som å flytte dei indre knutane frå delebilen og over til min. Men så visert det seg at også akslingen på bilen min er for tynn til knutane frå delebilen..

Nokon som har forslag på kva eg kan gjere??

Lurer på om det går å bytte heile akslingen. Men så er det vel ikkje sikket at feste til den ytre knuten er lik, sidan det indre ikkje var likt. Nokon som veit dette?? Bilen min er forøvrig ein 1985mod, mens delebilen er 1990.

Hadde i grunn same problem forige gang eg bytte motor. Men tå tok eg "koppane" frå 4-trinns kassa og satte inn i 5-trinns kassa. Men no har det seg slik at gamle kassa er seld, og derfor ingen koppar for 4-trinns til overs :(

Blei kanskje litt innvikla skrive, men håpar nokon forstår dette:)

Lagt inn: 01 jul 2005, 07:31
av Morten-N146
Har jeg forstått det riktig bør du skifte begge drivakslingene. De nyere har større dimensjon og holder bedre, så det er like greit å skifte ut.

Lagt inn: 01 jul 2005, 07:39
av Trond N47
Tror ytre drivknute er lik, du kan sjekke ved å se på sidene til Speedparts, sjekk om det er forskjell på 85 og 90 mod. yttre drivknuter.

Lagt inn: 01 jul 2005, 23:04
av Lars_N289
Dei ytre drivknutane er også ulike før og etter -87. Men i dag fekk eg tak i koppar som passar dei knutane eg har, derfor flyttar eg berre dei over på girkassa. Kunne også ha skifta akslingane osv, men då må eg også bygge om til brekk på bakhjula, og dette har eg dårleg med tid til no :cry:

Men då blir det rett ut i garasjen og sjekke om ting stemmer i morgon. Kanskje også ein prøvestart i løpet av helga :D