Side 1 av 1
Bytte motorfester og900
Lagt inn: 04 aug 2005, 21:27
av TurboKK N473
Er det ein stor og omfattande jobb, eller går det greit for ein amatørmekanikar som meg?
Kva må gjerast for å få dei bytta? Prisane på speedparts var ca. 250per stk. for høgre og venstre feste, og ca. 800kr for det fremre festet. Er det alltid nødvendig å skifte alle? Er det ein enkel måte å sjekke om det fremre (dyraste) må skiftast?
Det er ein 86modell 900 T16.
Lagt inn: 04 aug 2005, 21:29
av Mortimer-N18
Eneste festet som kan og vil bli knotete er det venstre... Det sitter så helsikes dritt til at du nesten må ha ut motoren for å bytte...
Høyre går greit,
Fremre har jeg ikke vært borti har blitt dårlig...
Men du kan jo prøve

Greit å begynne ett sted. Bare beregn god tid, så går allt

Lagt inn: 04 aug 2005, 21:32
av TurboKK N473
Mortimer-N18 skrev:Eneste festet som kan og vil bli knotete er det venstre... Det sitter så helsikes dritt til at du nesten må ha ut motoren for å bytte...
Høyre går greit,
Fremre har jeg ikke vært borti har blitt dårlig...
Men du kan jo prøve

Greit å begynne ett sted. Bare beregn god tid, så går allt

Motoren hoppar fælt når eg girar, og når eg trykker inn og slepper gassen. Går ut frå at det er motorfesta. Men kan det vere at kun eit av dei er dårlege? Og korleis sjekkar eg tilstanden på kvart feste?
Lagt inn: 04 aug 2005, 21:52
av Mortimer-N18
Det er det høyre motorfestet som får mest juling så mest sannsynlig så er det det som er mest slitt. Hvordan du sjekker det?... hmm, se om det er sprekker eller om det leer usannsynlig mye på seg når du gir litt gass på tomgang. Hvis motoren vrir seg mye så er det nok bare det høyre festet, for det er der motoren "drar" når du gir på. Venstre blir presset ned og det fremre det vil vri seg litt selv om det er bra.
Bytt det høyre først du og se om det hjelper

Lagt inn: 04 aug 2005, 22:13
av Morten-N146
Det kan også være det fremre. Hvis du har væskefylt motorfeste er ikke disse mye tess hvis det går hull på de. Hadde defekt fremre engang jeg og det merka jeg veldig fort.
Lagt inn: 05 aug 2005, 07:13
av alex_ander3@hotmail.com
Hvis motoren hopper er det nok det fremre som har tatt kvelden vil jeg tro. Har vært borti mange heromkring som har mått sveise det eller kjøpt nye. Innkludert meg.
Lagt inn: 06 aug 2005, 11:35
av Hjelle, N6
alex_ander3@hotmail.com skrev:Hvis motoren hopper er det nok det fremre som har tatt kvelden vil jeg tro. Har vært borti mange heromkring som har mått sveise det eller kjøpt nye. Innkludert meg.
Ditto.
På min gamle 900c var eg utte for dette når eg nettopp hadde kjøpt bilen. Kvar gong eg akselrerte eller gikk av gassen kjende vi kor motoren bevega på seg. Det var igrunnen ei grei test for å sjå kva for eit motorfeste som hadde problem; det var å opne panseret å bruke gasswiren, so såg en greit kva vei motoren vippa. Eg fikk motorfestet sveisa, og hadde ikkje noko problem med det dei to åra eg hadde bilen.
Lagt inn: 06 aug 2005, 12:44
av Henrik N449
mhm, mine bakre var rustne, måtte sveise på plass et par nye rett etter kjøp av bilen.
ble gjort på verksted.
pga rusten, en skeiv bremsecalipper og snart ødelagt bremseslange fikk jeg bilen for 12000 i stedet for 18000
Lagt inn: 06 aug 2005, 12:48
av TurboKK N473
Viste ikkje at det gikk an å sveise motorfestet bra igjen? Men no veit eg heller ikkje korleis eit motorfeste er oppbygd, men går no ut frå at det er nokon gummiforingar eller liknande.
Men kan nokon forklare litt meir angåande sveising?
Lagt inn: 06 aug 2005, 12:58
av alex_ander3@hotmail.com
TurboKK_N473 skrev:Viste ikkje at det gikk an å sveise motorfestet bra igjen? Men no veit eg heller ikkje korleis eit motorfeste er oppbygd, men går no ut frå at det er nokon gummiforingar eller liknande.
Men kan nokon forklare litt meir angåande sveising?
Det er den metallbraketten som går rundt motorfestet fremme som "brekker". Dette kan sveises bra igjen.
Lagt inn: 06 aug 2005, 13:06
av TurboKK N473
alex_ander3@hotmail.com skrev:TurboKK_N473 skrev:Viste ikkje at det gikk an å sveise motorfestet bra igjen? Men no veit eg heller ikkje korleis eit motorfeste er oppbygd, men går no ut frå at det er nokon gummiforingar eller liknande.
Men kan nokon forklare litt meir angåande sveising?
Det er den metallbraketten som går rundt motorfestet fremme som "brekker". Dette kan sveises bra igjen.
Ok. Eg må sjekke tilstanden på den eg då. Takk for all hjelp!
