Side 1 av 1

9000 turbo motor dirrer ved 3000 rpm

Lagt inn: 07 aug 2005, 00:28
av helgeb
Hei

Har ein 9000 '96 2.3 turbo automat som er chipet til 230hk. Problemet er at ved å gi bånn gass (3/4 gass) i 3 giret så begynner motoren i dirrrrrrrre ved ca 3000 rpm til 3500 rpm. Har bytt tennplugger og det er nytt eksosanlegg.
Problemet er også i 2 giret ved ca 2000 rpm men ikkje så mykje.
Chipet den i år 2000, men det er i sommer eg har merket dette problemet.

Håper noen har ein ide om hva som er feil.

Med Vennlig Hilsen

Helge B. Botten

feste

Lagt inn: 07 aug 2005, 09:21
av Petter 900 T
høres ut som et gåent motorfeste. (Øvre)

Petter

Lagt inn: 07 aug 2005, 12:08
av Pål N526
eller at rett og slett at du har noe dåli knute eller kryss? det har jeg.. dirrer som FÆN

Lagt inn: 07 aug 2005, 12:36
av helgeb
Glemte å si at motoren også mister effekt, så det må være noe med motoren eller aut kassen som er feilen tror eg.

Helge

Lagt inn: 07 aug 2005, 14:21
av Hjelle, N6
helgeb skrev:Glemte å si at motoren også mister effekt, så det må være noe med motoren eller aut kassen som er feilen tror eg.

Helge
Kanskje det kan hjelpe å stramme bremsebandet i automatkassa?
Det vil vel kanskje opplevast som sluring det du er ute for her, eller tek eg feil?

dirring...

Lagt inn: 07 aug 2005, 14:49
av TurboRoger_N486
Har en 9-5 aero 2002 selv. Merket dirring i motoren slik du beskriver ved 3000 omr og som ble stadig verre ved høyere turtall. Kom meg til tyskland og et saab verksted der nede og der fiksa de ny motor til meg. Var oilsludge problematikken igjen. Vet ikke åssen det er på 9000... men iallefall - dra innom et verksted og hør :)

Lagt inn: 07 aug 2005, 17:06
av Pål N526
det gjør du smart i jah.. verksted:P

Lagt inn: 07 aug 2005, 18:54
av helgeb
oilsludge ??

Lagt inn: 07 aug 2005, 20:50
av Hjelle, N6
helgeb skrev:oilsludge ??
På dei nyaste motorane til SAAB har det vore snakk om ein del problem grunna for longe intervall mellom oljeskifta. Du kan lese meir om dette her: http://www.mitt-eget.com/saab/information_ccv.shtml , men din motor er ikkje berørt av dette, då du har ein B234 motor i bilen din. Men for all del, det kan naturligvis være det som er problemet sjølv om det ikkje er eit kjent problem på dei motorane. B234 er då kjent for å være relativt driftssikre.

Nemde stramming av bremseband i automatkassa skal gjerast på service, om eg ikkje huskar feil skal det gjerast kvar 60kkm, men det er monge som slurvar med dette. Det gjeld også bytte av olje og filter på automatgirkassa, det skal også gjerast kvar 60 000 km iflg. serviceprogrammet.