Ulyder som kommer "bakfra" (?) 04 9-5
Moderator: Moderatorer
- Edonis
- 0.7 bar
- Navn: Alexander
- Bil: 1995 Saab 9000 CD
- Sted: Asker
Ulyder som kommer "bakfra" (?) 04 9-5
Det kommer en del ulyder "bakfra" under kjøring fra bilen, en 04 9-5 2.0t Estate. Aner ikke om det kommer fra hjuloppheng eller hva, men lydene kan kanskje best beskrives som slags "skvulpelyder".. Jeg vet ikke om lydene kommer fra den ene eller begge sidene, men lyden er godt hørbar, både fra forsetene og baksetene. Vurderer å ta bilen inn på service i oktober... Noen som vet hva dette kan skyldes, eller hva det er fornoe?
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: n434
- Navn: Arvid Nesse
- Bil: saab 9-5 2.2tid, saab 9000 cse
- Sted: Bergen
- Kongpetrus
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 300
- Navn: Petter Danielsen
- Bil: Viggen fakecab
- Sted: Oslo
-
- 2.0 bar
kom deg på merke værksted i full fart jobber selv på molde motor (saab).
fikk høre dær at hvis bilen var plaga med å dogge ned og no anna ting som jeg ikke husker så var dreneringshulla på accen tett eller var det dreneringa på bilen.
iallefall er de tett så kan twice hjernen gå og da låses alle dører og blir holdt dær til alle dørlåsene er oppbrent og i værste fall så kan trionic hjærnen ryke men når du hører skvulpelyder da er du ille ut vis du ikke oppsøker en saabforhandler snarest mulig.
dette kan bli dyrt så ikke vent med det.
fikk høre dær at hvis bilen var plaga med å dogge ned og no anna ting som jeg ikke husker så var dreneringshulla på accen tett eller var det dreneringa på bilen.
iallefall er de tett så kan twice hjernen gå og da låses alle dører og blir holdt dær til alle dørlåsene er oppbrent og i værste fall så kan trionic hjærnen ryke men når du hører skvulpelyder da er du ille ut vis du ikke oppsøker en saabforhandler snarest mulig.
dette kan bli dyrt så ikke vent med det.