Prisleide 9-5 vare
Lagt inn: 05 okt 2003, 19:41
Hei!
Var på torsdag på cabravan for å prøve den nye 9-3 cab, pluss eit par andre bilar. Jauda, cabben var bra den for å ta det fysst, det vert nok ein höjdare til neste sommar vil eg tru.
Prøvde også den nye 220hk motoren i 9-5, 2.3T med automat. Den sparka faktisk godt i vei, sjølv om det var automat. Etter husken var den ikkje so mykje sløyare enn Aero-en, men nok om det.
Det eg vil lufte litt her har med den tredje bilen eg prøvde, SAAB måtte berre beklage, dei hadde ikkje M04 med 2.2 diesel, hverken som 9-5 eller 9-3 SS, so dei hadde desverre berre ein 3.0 TiD Vector med manuellt, desverre.
Eg gliste berre breidare og breidare, enno breidare enn når eg kom tilbake frå cabturen min. Og her kjem eg inn på kjerna i spørsmålet mitt. Denne bilen hadde alt som eg vil ha i ein 9-5, bilen hadde ventilerte svarte skinn seter, manuellt gir, sølv i instrumentpanelet i staden for det kjedelige grå og trefarga. Og motoren mann, sinnsjukt fin lyd både på tomgong, 1500rpm og ved full øs. Bilen var ein varebil (dog. klasse 1, dvs kvite skilt og vanlig avgift, men noko frådrag for bedrifter) og eg vart enno meir intereserad, sidan eg mest sannsynlig kjem til å kjøpe ein sådan bil iløpet av det nærmaste året eller so mest sannsynlig.
Kor mykje må en gi for varebilar for tida,som har nødvendig utstyr som skinnseter, nok motor (les 2.3t, Aero eller 3.0 TiD) og manuell kasse, pluss at det må vere ein skaplig farge, helst silver eller koksgrå, til nød svart. Finn nokre på AutoDB, men eg synes prisane er høge i forhold til sedan/vanlig estate...
Kan legge til at om det ikkje vert varebil, er det sedanen som er aktuell. Estate er kun aktuell pga. økonomiske fordelar (les: grøne plåtar).
So om nokon har prisidear her, fyr ut
Kan til slutt nemne at det var like før eg kjøpte ein 2.0t (150hk) med stoffseter og lite utstyr til 150kkr like før eg kjøpte 900:an. Hadde det vore skinnseter i den bilen hadde eg kjøpt den det er sikkert. So eg synes utfrå mitt synspunkt at ein varebil med ønska motor og utstyr burde kome på rundt 200kkr, selfølgelig høgre for Aero-en...
Var på torsdag på cabravan for å prøve den nye 9-3 cab, pluss eit par andre bilar. Jauda, cabben var bra den for å ta det fysst, det vert nok ein höjdare til neste sommar vil eg tru.
Prøvde også den nye 220hk motoren i 9-5, 2.3T med automat. Den sparka faktisk godt i vei, sjølv om det var automat. Etter husken var den ikkje so mykje sløyare enn Aero-en, men nok om det.
Det eg vil lufte litt her har med den tredje bilen eg prøvde, SAAB måtte berre beklage, dei hadde ikkje M04 med 2.2 diesel, hverken som 9-5 eller 9-3 SS, so dei hadde desverre berre ein 3.0 TiD Vector med manuellt, desverre.
Eg gliste berre breidare og breidare, enno breidare enn når eg kom tilbake frå cabturen min. Og her kjem eg inn på kjerna i spørsmålet mitt. Denne bilen hadde alt som eg vil ha i ein 9-5, bilen hadde ventilerte svarte skinn seter, manuellt gir, sølv i instrumentpanelet i staden for det kjedelige grå og trefarga. Og motoren mann, sinnsjukt fin lyd både på tomgong, 1500rpm og ved full øs. Bilen var ein varebil (dog. klasse 1, dvs kvite skilt og vanlig avgift, men noko frådrag for bedrifter) og eg vart enno meir intereserad, sidan eg mest sannsynlig kjem til å kjøpe ein sådan bil iløpet av det nærmaste året eller so mest sannsynlig.
Kor mykje må en gi for varebilar for tida,som har nødvendig utstyr som skinnseter, nok motor (les 2.3t, Aero eller 3.0 TiD) og manuell kasse, pluss at det må vere ein skaplig farge, helst silver eller koksgrå, til nød svart. Finn nokre på AutoDB, men eg synes prisane er høge i forhold til sedan/vanlig estate...
Kan legge til at om det ikkje vert varebil, er det sedanen som er aktuell. Estate er kun aktuell pga. økonomiske fordelar (les: grøne plåtar).
So om nokon har prisidear her, fyr ut

Kan til slutt nemne at det var like før eg kjøpte ein 2.0t (150hk) med stoffseter og lite utstyr til 150kkr like før eg kjøpte 900:an. Hadde det vore skinnseter i den bilen hadde eg kjøpt den det er sikkert. So eg synes utfrå mitt synspunkt at ein varebil med ønska motor og utstyr burde kome på rundt 200kkr, selfølgelig høgre for Aero-en...