Side 1 av 1

Prisleide 9-5 vare

Lagt inn: 05 okt 2003, 19:41
av Hjelle, N6
Hei!

Var på torsdag på cabravan for å prøve den nye 9-3 cab, pluss eit par andre bilar. Jauda, cabben var bra den for å ta det fysst, det vert nok ein höjdare til neste sommar vil eg tru.
Prøvde også den nye 220hk motoren i 9-5, 2.3T med automat. Den sparka faktisk godt i vei, sjølv om det var automat. Etter husken var den ikkje so mykje sløyare enn Aero-en, men nok om det.

Det eg vil lufte litt her har med den tredje bilen eg prøvde, SAAB måtte berre beklage, dei hadde ikkje M04 med 2.2 diesel, hverken som 9-5 eller 9-3 SS, so dei hadde desverre berre ein 3.0 TiD Vector med manuellt, desverre.
Eg gliste berre breidare og breidare, enno breidare enn når eg kom tilbake frå cabturen min. Og her kjem eg inn på kjerna i spørsmålet mitt. Denne bilen hadde alt som eg vil ha i ein 9-5, bilen hadde ventilerte svarte skinn seter, manuellt gir, sølv i instrumentpanelet i staden for det kjedelige grå og trefarga. Og motoren mann, sinnsjukt fin lyd både på tomgong, 1500rpm og ved full øs. Bilen var ein varebil (dog. klasse 1, dvs kvite skilt og vanlig avgift, men noko frådrag for bedrifter) og eg vart enno meir intereserad, sidan eg mest sannsynlig kjem til å kjøpe ein sådan bil iløpet av det nærmaste året eller so mest sannsynlig.

Kor mykje må en gi for varebilar for tida,som har nødvendig utstyr som skinnseter, nok motor (les 2.3t, Aero eller 3.0 TiD) og manuell kasse, pluss at det må vere ein skaplig farge, helst silver eller koksgrå, til nød svart. Finn nokre på AutoDB, men eg synes prisane er høge i forhold til sedan/vanlig estate...
Kan legge til at om det ikkje vert varebil, er det sedanen som er aktuell. Estate er kun aktuell pga. økonomiske fordelar (les: grøne plåtar).

So om nokon har prisidear her, fyr ut :!:
Kan til slutt nemne at det var like før eg kjøpte ein 2.0t (150hk) med stoffseter og lite utstyr til 150kkr like før eg kjøpte 900:an. Hadde det vore skinnseter i den bilen hadde eg kjøpt den det er sikkert. So eg synes utfrå mitt synspunkt at ein varebil med ønska motor og utstyr burde kome på rundt 200kkr, selfølgelig høgre for Aero-en...

Lagt inn: 05 okt 2003, 20:35
av Jørgen N237
250000 Kr med ALT for en Aero varebil.. en bekjent betalt det for en svart (?) eller ihvertfall helt mørk..

Lagt inn: 05 okt 2003, 21:18
av Hjelle, N6
Freshmaker skrev:250000 Kr med ALT for en Aero varebil.. en bekjent betalt det for en svart (?) eller ihvertfall helt mørk..
Km.stand spelar også inn her, fann no ei prisliste frå 2001 modellane, og der står ein 2.3t (185hk) til 310kkr ny.
Men 250kkr for ein Aero med eindel utstyr høyres ikkje altfor gale ut.
Når eg seier rundt 200k forventar eg sjølvsagt at det er minst skinnseter og skinn i dørene, pluss litt anna ekstrautstyr for ein 2.3t SE. Og so kjem sjølvsagt modellår inn, det eg snakkar om no er sjølvsagt M99/M00 vil eg tru kjem til å passe med prisbiletet mitt...

Lagt inn: 06 okt 2003, 08:54
av Morten N106
Er det forresten noen som vet nyprisen på bilen min? 1988 modell T-16 900 Aero?

Hadde vært litt morro å vite :)

Lagt inn: 06 okt 2003, 10:03
av Kristian N70
Har en prisliste fra `88 og mener at aeroen lå på ca 499k!!!!!
Skal dobbeltsjekke. I tillegg til pris kom AC, sort lakk (!), og skinn.

Lagt inn: 06 okt 2003, 10:14
av frkristiansen
eg har en 9-5 aero vare 01 mod, 62Kkm. Var på SAAB huset for et par uker siden og de så på bilen min mens jeg kikka på ny 9-3SS og de anslog bruktbil verdien på bilen min til å være ca 290Kkr. Men de sa også at den generelle prisen på en slik bil kunne variere mye, fra 260Kkr og oppover. Videre sa de at det er en bil som er svært lett å ommsette og at det er et vakum i markedet for slike biler med grønne skilt . Det betyr at de kan være vanskelige å få tak i, og SAAB huset sa at de hadde ingen aero Varebiler inne på noen av deres avd, og at de de hadde innom forsvant utgjen med en gang.

Lagt inn: 06 okt 2003, 13:01
av Hjelle, N6
frkristiansen skrev:eg har en 9-5 aero vare 01 mod, 62Kkm. Var på SAAB huset for et par uker siden og de så på bilen min mens jeg kikka på ny 9-3SS og de anslog bruktbil verdien på bilen min til å være ca 290Kkr. Men de sa også at den generelle prisen på en slik bil kunne variere mye, fra 260Kkr og oppover. Videre sa de at det er en bil som er svært lett å ommsette og at det er et vakum i markedet for slike biler med grønne skilt . Det betyr at de kan være vanskelige å få tak i, og SAAB huset sa at de hadde ingen aero Varebiler inne på noen av deres avd, og at de de hadde innom forsvant utgjen med en gang.
Jepp, det kan stemme godt med det eg har sett også.
Men husk at prisen du fikk er prisen dei tek når dei sel den, du må nok rekne med nokre kroner mindre når du byter inn, eller om sel privat.
Somsagt so er ikkje varebil for meg eit måste, men kjøper det om det vert billigare enn sedan.

Lagt inn: 13 okt 2003, 13:57
av Gjest
Jeg fikk 290 000 inkl reg for min. Det var en 2001 sølv 9-5 Aero som hadde gått ca 21 000. Skinn over alt, automat+++++

Min stod til salgs LENGE, men ingen ville ha den... Den stod til 320 000 til å begynne med.

Lagt inn: 05 nov 2003, 23:53
av Torfinn
Kjøpte nettopp en 9-5 Aero 2001 automat varebil med km i underkant av 50k og betalte 270k. Velger å tro at dette er en "rett" pris.