Hei igjen.
Vindusheveren på venstre side bak virker ikke, målte bryter boksen og kunne ikke finne noen avik, redd for at motoren har gått og lurer på hvordan jeg kan få av dørpanelet uten å ødelegge noe.
Får også melding om lavt spylervæske nivå selv om den er full, tror at giveren er gåen/dårlig kontakt eller noe, isåfall hvor er det den sitter?
Gjelder foresten en 900 SET
Takk.
Vindushever problematikk
Moderator: Moderatorer
- Lars E. N378
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 378
- Bil: Saab 9-5 2,3t 2000
- Sted: Trøndelag
-føleren sitter SKIKKELIG utilgjengelig på bunnen av spylervæsketanken, er skikkelig kukete å komme til.. men det går
-Dørtrekket er litt plunder, men det går bra.. Ta av fronten på håndtaket du har igjen døra med fra innsida.. da kommer du til to torx skruer.. åsså har du to stk skruer heelt i underkant av dørtrekket og en skrue bak plastdekslet i døråpneren...
Deretter henger dørtrekket på clips, lett å rive av.. Men vær nøye med at du treffer med disse klipsene da du skal montere igjen, de tåler ikke allverden ved bom
Lykke til
BTW: om motoren din er gåen har jeg en som virker...

-Dørtrekket er litt plunder, men det går bra.. Ta av fronten på håndtaket du har igjen døra med fra innsida.. da kommer du til to torx skruer.. åsså har du to stk skruer heelt i underkant av dørtrekket og en skrue bak plastdekslet i døråpneren...
Deretter henger dørtrekket på clips, lett å rive av.. Men vær nøye med at du treffer med disse klipsene da du skal montere igjen, de tåler ikke allverden ved bom

Lykke til

BTW: om motoren din er gåen har jeg en som virker...
2000 Saab 9-5 2,3t
1995 Saab 900 SET - X
1995 Saab 900 SET - X
- Joachim N370
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 370
- Bil: 08 9³ TurboX SportCombi
- Sted: Halden
- Petter 900 T
- MAX BOOST
- Sted: Langhus
Forbudt å selge bil med skjulte mangler, selger hadde fått en telefon fra meg...turban skrev:hehe... fant feilen, han kødden som har eid bilen før meg har tatt ut motoren og satt inn en planke for å støtte opp vinduet..
Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226