Side 1 av 1
Mistet turbotrykk
Lagt inn: 17 feb 2006, 17:56
av HansWF N416
Var ute og kjørte med min 1985 900 Aero i dag, da jeg ga gass på andre gir hadde jeg fullt turbotrykk(Slikt det er originalt), men da jeg girte over til tredje, og fortsatte akserlasjonen ladet den bare til ca midten av det gule på apc måleren. (Den går forsatt helt greit, men mangler trøkket som var)
Hva kan ha skjedd? Hva bør sjekkes?
Lagt inn: 17 feb 2006, 18:02
av Hjelle, N6
Det er sikkert blåst av ein vaccumslange, slik at den går på grunnladetrykk.
Gå over alle vaccumslangar, dei har det med å morkne etter 20 års tjeneste...

Lagt inn: 17 feb 2006, 18:03
av Griffin N430
Høres ut som den bare går grunntrykk! Sjekk magnetventilen, bankesensoren....!
Hører du om MV klikker??
Kan også sette på ei lysdiode på pinne 5 i APC boksen, så ser du om den blinker...!! Det gjør den hvis det er tenningsbank slik at APC senker trykket til GLT...! Men hvis det er noe galt med MV eller bankesensoren så kan det lure hele systemet...!
Lagt inn: 17 feb 2006, 18:16
av HansWF N416
Da skal jeg sjekke dette. Fins det noen måte å sjekke om MV er i orden?
Lagt inn: 17 feb 2006, 18:30
av Pancho N497
Griffin N430 skrev:Høres ut som den bare går grunntrykk! Sjekk magnetventilen, bankesensoren....!
Hører du om MV klikker??
Kan også sette på ei lysdiode på pinne 5 i APC boksen, så ser du om den blinker...!! Det gjør den hvis det er tenningsbank slik at APC senker trykket til GLT...! Men hvis det er noe galt med MV eller bankesensoren så kan det lure hele systemet...!
apc senker vel ikke ned til glt.. senker bare trykket.
Lagt inn: 17 feb 2006, 18:49
av HansWF N416
Har også en 900 S 1992 modell(Lavtrykksturbo). Er det magnetventil på denne? I tilfelle kan jeg prøve den.
Lagt inn: 17 feb 2006, 19:50
av Hjelle, N6
HansWF; Nei, 900S-en din har ikkje magnetventil. Det er forskjela på denne og Aeroen, Aeroen har APC-system (magnetventil og APC-boks er dei tydligaste tinga som manglar på S-en). Det du kan gjere er å sjekke om magnetventilen får spenning (12V). Men om nåla på turbotrykksmålaren peikar ca. rett opp som maks trykk ville eg somsagt fysst gått over slangane, er meir sansynlig at du har blåst ein av dei alt medan det heile skjedde plutselig. Kjøp deg ei flaske startgass, la bilen stå på tomgong og spray på dei ulike slangane. Rusar bilen seg opp har du funne lekasje.
Pancho: APC kan justere trykket heilt ned til grunnladetrykket som er 0.45 bar. Gi berre 900-en din eit lett trykk på bremsa, og turbotrykket vil verte punktert. APC-en sin funksjon er då å gi eit høgre trykk enn GLT, altså opererar den oppover til maks trykk som er sett i APC-boksa og tilbake til GLT (0.45 bar) for å seie det enkelt.
Lagt inn: 17 feb 2006, 20:51
av HansWF N416
Takk for gode tips. Da skal jeg teste dette i morgen.
Lagt inn: 17 feb 2006, 20:58
av Vorpenes N459
Hva er galt om trykket synker til GLT og magnetventilen tikker da?
Lagt inn: 17 feb 2006, 22:07
av Hjelle, N6
vorlas_N459 skrev:Hva er galt om trykket synker til GLT og magnetventilen tikker da?
Då er mest sansynlig magnetventilen gåen.
Det er magnetventilen reint fysisk punkterar trykket når du trykker på bremsepedalen. Om magnetventilen smett i tide og utide vil turbotrykket stadig verte punktert slik eg har forstått det.
Men dette er noko en høyrer, ventilen vil smette heile tia om det er det som er problemet.
Lagt inn: 17 feb 2006, 23:34
av Pancho N497
Hjelle, N6 skrev:HansWF; Nei, 900S-en din har ikkje magnetventil. Det er forskjela på denne og Aeroen, Aeroen har APC-system (magnetventil og APC-boks er dei tydligaste tinga som manglar på S-en). Det du kan gjere er å sjekke om magnetventilen får spenning (12V). Men om nåla på turbotrykksmålaren peikar ca. rett opp som maks trykk ville eg somsagt fysst gått over slangane, er meir sansynlig at du har blåst ein av dei alt medan det heile skjedde plutselig. Kjøp deg ei flaske startgass, la bilen stå på tomgong og spray på dei ulike slangane. Rusar bilen seg opp har du funne lekasje.
Pancho: APC kan justere trykket heilt ned til grunnladetrykket som er 0.45 bar. Gi berre 900-en din eit lett trykk på bremsa, og turbotrykket vil verte punktert. APC-en sin funksjon er då å gi eit høgre trykk enn GLT, altså opererar den oppover til maks trykk som er sett i APC-boksa og tilbake til GLT (0.45 bar) for å seie det enkelt.
stemmer det

glømte av den bremsebryteren
