Side 1 av 1

"Sprengt" rotor

Lagt inn: 30 apr 2006, 15:50
av Hjelle, N6
Som enkelte kanskje huskar ifrå vårmønstringa på Kvanne mumla eg om at eg muligens hadde køyrt i filler 90-en.

På mandagskvelden etter jobb fann eg ut at eg skulle sjekke rotoren, berre for å ha gjort det sjølv om eg meinte på den fikk gnist.
Resultatet var slik:

Bilde

Bilde

Nokon teori om kva som har skjedd?
Kan legge til at rotoren var nesten ny (rundt eit par-tre mnd), og SAAB original (sjølv om det stod "GM" embalasjen). Kan det være so enkelt som at eg rett og slett har fått feil rotor?
Har ikkje fått taki ny rotor enno, so eg veit ikkje om dette er heile feilen. Men det skal vel godt gjerast å få skikkilig start med dette ;)

Lagt inn: 30 apr 2006, 17:35
av Gunnar N326
Feil i materialet kanskje?
Dersom den passa når du satt den på, så er det vel riktig del. Sjelden feil ja.. :shock:

Lagt inn: 30 apr 2006, 21:39
av Audun N346
Når e skulle bytte motor i OG900´n min så måtte e bytte rotoren, var ødelagt den...

Bytta og på 8v´en å...

Så for me æ det ingen ukjent ting, men kan godt hende e æ ekstra uheldig... :cry:

Lagt inn: 30 apr 2006, 23:52
av Viking N1215
Har vært borti at at dersom det "fremre" motorfestet har vært dårlig så har det ført til vibrasjoner etc,etc, som igjen har har ført til knekt rotor! Vet jo ikke om det er tilfelle med deg da, men kan jo være verdt å sjekke?

Lagt inn: 01 mai 2006, 10:11
av Hjelle, N6
Det er nok syndaren.
Eit par dagar før det stoppa heilt opp knakk nemlig det fremre motorfestet. Eg får leite fram sveiseapparatet og få det fast att om bilen fortsatt skal få være på veien. :D