"Sprengt" rotor
Lagt inn: 30 apr 2006, 15:50
Som enkelte kanskje huskar ifrå vårmønstringa på Kvanne mumla eg om at eg muligens hadde køyrt i filler 90-en.
På mandagskvelden etter jobb fann eg ut at eg skulle sjekke rotoren, berre for å ha gjort det sjølv om eg meinte på den fikk gnist.
Resultatet var slik:


Nokon teori om kva som har skjedd?
Kan legge til at rotoren var nesten ny (rundt eit par-tre mnd), og SAAB original (sjølv om det stod "GM" embalasjen). Kan det være so enkelt som at eg rett og slett har fått feil rotor?
Har ikkje fått taki ny rotor enno, so eg veit ikkje om dette er heile feilen. Men det skal vel godt gjerast å få skikkilig start med dette
På mandagskvelden etter jobb fann eg ut at eg skulle sjekke rotoren, berre for å ha gjort det sjølv om eg meinte på den fikk gnist.
Resultatet var slik:
Nokon teori om kva som har skjedd?
Kan legge til at rotoren var nesten ny (rundt eit par-tre mnd), og SAAB original (sjølv om det stod "GM" embalasjen). Kan det være so enkelt som at eg rett og slett har fått feil rotor?
Har ikkje fått taki ny rotor enno, so eg veit ikkje om dette er heile feilen. Men det skal vel godt gjerast å få skikkilig start med dette
