Reversen går ikkje i (M91 900)

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Reversen går ikkje i (M91 900)

Legg inn av Hjelle, N6 » 05 jun 2006, 10:05

Jada.
Då kom dagen då en skulle få problem med girkassa på 900:an.
Var ute på ein liten luftetur med den igår, når eg kom heimatt og skulle avslutte turen var det kul umulig å legge i revers, både når olja var varm og kald. Ingen unormale lydar under turen var det heller.
Var ute å kika på giroverføringa idag, håpte det kunne være noko der som var problematisk, men den ser OK ut. Har ikkje vore under bilen og sett , men demonterte innvendig, slik at eg ser at justeringsholet klaffar fint når den står i tredje. Er det nødvendigvis slik, eller må en plukke av på motorsida for å konstatere at overføringa inni bilen er OK?
Sidan eg ikkje har fått ut nøkkelen er det uråd å demontere midtkonsollet noko meir, for å sjekke plastikken under.

Nokon som har tips? Hadde planar om å få bytta olje på den (vert nok å bytte til vanlig mineral, som opplyst i instr.bok) for å sjå om det kan hjelpe, for kassa har vore noko kødden iår, etter å ha bytta til QS-olje. Har vore litt problematisk å legge i tredjegir etter byttet.

Brukeravatar
Audun N346
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 447
Registrert: 09 apr 2005, 01:00
Medlemsnummer: 346
Navn: Audun
Bil: 9-3 TiD 2002
Sted: Trondheim

Legg inn av Audun N346 » 05 jun 2006, 21:12

Har itte svar på å det kan vær for no mæ kassa, men ville bære si at ny mineralolje på kassa gjorde stor forskjell på min OG!
Audun, N346
- Saab 9-3 TiD '02
X SAAB 900 Jubileum m88 (-84T16 motor) :(
If it aint broke, modify it!

Brukeravatar
Viggen-51
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 362
Registrert: 26 okt 2004, 01:00
Medlemsnummer: 51
Bil: 9-3 Viggen Cab.
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Reversen går ikkje i (M91 900)

Legg inn av Viggen-51 » 06 jun 2006, 08:03

Hjelle, N6 skrev: Er det nødvendigvis slik, eller må en plukke av på motorsida for å konstatere at overføringa inni bilen er OK?
Sidan eg ikkje har fått ut nøkkelen er det uråd å demontere midtkonsollet noko meir, for å sjekke plastikken under.
For å få ut nøkkelen, og samtidig sjekke om selve girmekanismen i kupéen er Ok, så må du nok skru ut splinten i delinga i motorrommet. Tror ikke du har så mange andre valg nei.... bortsett fra vold og ødeleggelse da, og det vet jeg at du ikke er noen fan av :wink: :lol: .
Eddie , Viggen-pilot
STCN: No51, STCS: No2315
9-3 Viggen Cab.-00
900T16Aero-88a (Vinterbilen)

Svar