Moderatorer ++

Styret informerer / Forslag til Styret

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Morten N106
Overload!!!
Innlegg: 1207
Registrert: 21 mar 2003, 01:00
Sted: Gjøvik
Kontakt:

Moderatorer ++

Legg inn av Morten N106 » 07 feb 2004, 01:05

Heisann, banker inn en posting her også jeg, siden det vel strengt tatt er her det hører hjemme :)

Siden det nå begynner å ta seg opp med brukere på forumet er det vel også på tide at Rune01 får forsterkninger som moderator. Flere episoder i det siste tyder ihvertfall på det :)

Som det ble nevnt i tråden på offtopic trenger vi oppegående(?) mennesker som tilbringer mye tid her og som klarer å luke ut ugresset. Det er også lansert noen kandidater der som jeg tror vil egne seg godt.

I tillegg vil jeg også igjen spørre om det er mulig å få stengt trådene under kjøp/salg slik at det ikke er mulig å svare på innlegg. Jeg skjønner argumentet om at det er fint å spørre selger om ting etc, men det er ofte like greit å ta via mail direkte. Det er mye grums der også om dagen, selv om den store smellen vel ikke har kommet enda (men har vært tett ved et par ganger :p), så er det vel likegreit å være føre var?
'98 9-5 2.0t
'74 V4 96

If you can’t beat them, arrange to have them beaten.-George Carlin

Brukeravatar
eilert N46
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 59
Registrert: 21 feb 2003, 01:00
Sted: Glomfjord
Kontakt:

Legg inn av eilert N46 » 12 feb 2004, 02:24

Var vel bedre om noen tok på seg jobben med å "moderere" kjøp/salg slik at selger/kjøper kan svare på spørsmål uten å måtte svare 100 mail.
eilert

900 T16 (83)
Aero wannabe

Svar