Litt info:

Styret informerer / Forslag til Styret

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Tomas N61
Overload!!!
Innlegg: 1130
Registrert: 26 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N61
Navn: Tomas
Bil: 9-5 2006
Sted: Frogner(på landet da...)

Litt info:

Legg inn av Tomas N61 » 15 jan 2010, 09:25

Hei frender.

Velkommen til et nytt og spennende år i Saab Turbo Club, selv om det kunne vært litt mindre spennende vedrørende GM....

Ser at gode ildsjeler har satt i gang med å organisere noe rundt SAVE SAAB den 17/1. Dette er supert, og vi håper at så mange som mulig kan delta på dette.
Som en fin avslutning på denne søndagen vil Saab Turbo Club of Norway være representert i "Søndagsåpent" på NRK P1. Sendingen er fra kl 1800-2200, og vi vil være med i et innslag som starter litt etter 2000. Her skal temaet SAAB/GM tas opp.(tidspunktet er ikke endelig)
Vår alles Morten N106, Medlemsanvarlig, vil da fortrylle oss med sin stemme. Han har jo et fjes som skapt for radio :lol:

Og så en liten teaser:

Landstreff 2010:

Sett av helgen 28-30/5. Her planlegges det en fartsfylt helg på Vålerbanen!!!!!!!
Mer info om dette vil bli sendt ut med medlemsgiroen samt lagt ut på forumet så snart som mulig, men senest i februar.

Melding til distriktsansvarlige:

Husk å melde inn lokale treff til styret, samt behov for økonomisk støtte.( har ikke mottatt behov for støtte til Save SAAB, men det er ikke for sent enda)
Husk: Våren kommer snart?! Og vårmønstring er prioritet nr 1.(etter oppkjøp av SAAB da..... :wink: )
Jeg er ikke dum i hodet, jeg har bare litt uflaks når jeg tenker........................
http://www.garaget.org/?car=22620
9-5 2006

Svar