Morten-N146 skrev:Tror nok ærlig talt at det ville bli stor misnøye hvis det ikke ble lagt opp til banekjøring på landstreffet. Tror også at det ikke ville bli så mange deltakere hvis banekjøring ikke var på programmet.
Tror eller vet?? Den gangen vi arrangerte her oppe så var det i allefall mange som klagde på banen og som nektet å kjøre på den, alikevel så kom de tilbake på det neste landstreffet vi arrangerte.
Som jeg sier lenger oppe så synes jeg heller ikke at man ikke skal arrangere banetreff på Våler, det kan man jo så alikevel arrangere på samme måte som det snakkes om å arrangere banetreff på ACR

Jeg synes f.eks at det ville vist medlemmene i nord respekt om man nå byttet rolle på de to treffene denne gang, landstreff på ACR og "vanlig" banekjøringstreff på Våler.
Som Hjelle så har jeg absolutt ingen kritikk mot måten landstreffene har vært arrangert på, heller tvert i mot!!
Og for å legge til en ting til så vil jeg jo bare understreke at jeg alltid storkoser meg på Våler!! For det første så har styret arrangert gode treff men jeg synes også det er ekstra stas på Våler rett og slett fordi det er en god bane og fordi vi alltid er så velkommen der av Kjetil
Ellers er jo tilbakemeldingene fra landstreffet med banekjøring er at mange synes dette er en meget fin måte å få testet sine egne kjøreegenskaper og biler på. Folk får faktisk får testet bilen i ekstremsituasjoner både med tanke på bremser og veigrep. Tror faktisk dette har en preventiv virkning på hvordan STCN-folk oppfører seg i trafikken på.
Helt enig!! Men jeg mener altså at det ikke nødvendigvis må hete landstreff hver gang
Må også bare nevne at plasseringen av landstreffet har vært diskutert mye i styret og at det ikke er gitt at det skal være på østlandet. Vi må også huske på at landstreffet er kun en liten del av det som skjer i klubben og som Claus sier så er aktiviteten i alle regioner avhengig av engasjerte DA-er og medlemmer. Det er jo tross alt medlemmene som er klubben.
Bra det diskuteres

Jeg er ikke redd for at vi ikke har engasjerte DA-er.. Men de må inkluderes ellers slites de ut!
Nå er det desverre sånn at medlemmene ikke bestandig er så flinke til å hjelpe til med å komme med ønsker på aktiviteter da blir det lett slik at man bare arrangerer veldig like kaffetreff og som ofte kan oppfattes som veldig like slik at man mister mange deltagende rett og slett fordi det kan bli litt kjedelig. Et eksempel er fra den gangen vi arrangerte landstreffet, da engasjerte vi faktisk flere slik at vi ofte hadde bedre oppmøte på lokaltreffene enn det dere har der nede på det store østland...
Selv tar jeg gjerne turen til Mo i Rana hvis det blir et treff med banekjøring der oppe. Vi skal jo ikke se helt bort fra at det skjer til sommeren......
Da har du en stor opplevelse å se fram til
Helt til slutt, en av de tingene som gjør at jeg føler litt eksta for dette temaet er jo rett og slett det faktum at jeg er helt sikker på at STCN har et potensiale til å få mange flere medlemmer rundt i landet om man faktisk arrangerer treff som de også kan møte opp på, jeg skjønner godt at Para &co ikke har møtt på landstreff på årevis.
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor