Oppgradering av forumet

Styret informerer / Forslag til Styret

Moderator: Moderatorer

TurboKK N473
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 422
Registrert: 02 jun 2004, 01:00
Sted: Sunnmøre

Legg inn av TurboKK N473 » 30 aug 2005, 14:39

wanna-b skrev:
TurboKK_N473 skrev:Ein annan feil er at av og til blir alle trådane merka som lest, uten at eg har lest dei. Ikona blir kvite når dei egentlig skal vere raude/orange.
kan det hende at du har vært logget inn en stund uten å navigere rundt på siden så den merker at du er inaktiv, da logger den av, og leste/uleste meldinger nullstilles
Og korleis løyser eg det problemet? Er alltid logget på. Ligger i cookies trur eg. Kvar gong eg opnar forumet er eg automatisk pålogget.
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)

Brukeravatar
Henrik N449
Overload!!!
Innlegg: 1943
Registrert: 10 nov 2004, 01:00
Sted: Drammen

Legg inn av Henrik N449 » 31 aug 2005, 12:45

TurboKK_N473 skrev:
wanna-b skrev:
TurboKK_N473 skrev:Ein annan feil er at av og til blir alle trådane merka som lest, uten at eg har lest dei. Ikona blir kvite når dei egentlig skal vere raude/orange.
kan det hende at du har vært logget inn en stund uten å navigere rundt på siden så den merker at du er inaktiv, da logger den av, og leste/uleste meldinger nullstilles
Og korleis løyser eg det problemet? Er alltid logget på. Ligger i cookies trur eg. Kvar gong eg opnar forumet er eg automatisk pålogget.
hmmm, tja, si det du. trykke på refresh en gang hvert 3599 sekund:P
bør være mulig å få til autorefresh på en eller annen måte.

fant forressten ikke noe særlig til innstillinger for forum oppførsel og utseende bortsett fra profil endring? det var litt kjipt
Medlemsnr. N449

-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero

Dagens værmelding: Vær snill og grei

Svar