God jul og godt nytt ?r.

Styret informerer / Forslag til Styret

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Tomas N61
Overload!!!
Innlegg: 1130
Registrert: 26 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N61
Navn: Tomas
Bil: 9-5 2006
Sted: Frogner(på landet da...)

God jul og godt nytt år.

Legg inn av Tomas N61 » 23 des 2005, 18:32

Hei alle sammen.

I og med at vi for øyeblikket ikke har en fungerende forside, skrives denne informasjonen her.

Styret ønsker alle medlemmer i STCN, brukere av forumet og våre samarbeidspartnere en riktig god jul og et saabla godt nytt år. Et nytt år med noen forrandringer og masse morro.
Vi nevner i fleng:
- Ny web side er under utarbeidelse. Den blir råååå.
- Landstreff sentralt på østlandsområdet.
- Mange lokale treff. Vi vet at "Trønderbataljonen" er klare med nytt treff til neste år og at Bergenserne har ting på gang. På østlandet blir det mange hyggelige møter på Hvervenbukta og "Mjøsfolket" har dratt i gang måntlige treff der oppe. Vi håper på en slik utvikling også for andre regioner rundt i landet. Følg med på treffkalenderen og under de forskjellige regionene.
- Gatebiltreff med Petter, Anders, Bent og Ole i "hovedrollen". VI GLEDER OSS.
- Mange av oss skal til Elmia i Sverige i påsken, for 3. år på rad. "Tradisjon"? Samt påstellnings og avstellnings treff i Kalmar for de som våger :lol:.

Vi har et stort ønske om å bidra med noe positivt til en veldedig organisasjon i 2006. Kom gjerne med forslag og innspill. Helst en organisasjon uten topptung ledelse med store fallskjermer.

Vi vil ellers takke alle som har deltatt på treffene rundt i distriktene og alle brukere av forumet. Uten dere hadde det ikke vært noe liv i klubben.

Med vennlig hilsen
For styret STCN

Thor & Tomas
Jeg er ikke dum i hodet, jeg har bare litt uflaks når jeg tenker........................
http://www.garaget.org/?car=22620
9-5 2006

Svar