Bilen var hel og pen akkorat bikka over 200k, EU-ok ifølge forhandler.Alt så ganske bra ut.
Av en eller anna grunn så var det meg som måtte hent den for ho en eller anna kveld i februar, fordi det er bare sånn visse kvinnemennesker er....
merka den var noe snodig og kjøre, men sto piggdekk på, så la skylda på de når ho spurte.
Bilen ble værre og kjøre når ho fikk på sommerlissene, bilen dro til ene sia og var ikke mye kjøreglede man fikk.
begge dekkene er slitt inn til stålet på innersiden, drivakslen på førersia er bøyd som en banan, begge lager i drivasklene er gåene og det elektriske med lysa lever helt sitt eget lis, må veldig gjærne ta og vri om nøklen en 15-20 ganger før den vil fyre

Hvilkene rettigheter har man vis bilen har vært i kollisjon før uten att forhandler har opplyst om dette?
som de mistenkte sterkt nede på lokale toyotaforhandleren der når en kamerat av faren ho sin som jobber der kikka på dette.