Raud AA-registrert Saab i Trondheim
Moderator: Moderatorer
- NjalVM
- Grunnladetrykk
- Bil: '04 SAAB 9-5 Vector, 2.0t
- Sted: Bergen, eller deromkring..
Raud AA-registrert Saab i Trondheim
Hei!
Kven du no enn er:
Vær grei og oppfør deg som folk!
To syklistar vart i dag "spylt ned" med spylevæske i Trondheimsområdet.
Bilen er identifisert som ein raud Saab med skilt som byrjar på AA.
Vedkommande som køyrde framføre deg observerte det heile, men fekk diverre ikkje heile nummeret ditt.
Denne oppførselen høyrer ikkje heime ein stad, spesielt ikkje langs vegen når du køyrer eit drapsvåpen på ~1 500 kilo i stor fart. Det fins inga unnskyldning som frikjenner deg for sånt.
Du er kanskje ikkje klar over det, men som syklist har ein all rett til, og krav om, å sykla langs veg.
Fortau, gangveg, samt gang- og sykkelveg er i all hovudsak tiltenkt fotgjengarar, barnevogner i syklistar som heldt tilnærma gangfart (det er lausleg definert som opp til 8km/h). Det er forbode for syklistar som har større fart enn 8km/h å opphalde seg på nemnde installasjonar.
(Ynskjer du, eller andre diskutere, så skal eg dra fram paragrafar, forskrifter og uttalar frå myndigheitene.)
Til vidare opplysing er oppførselen din faktisk straffbar; ref. artikkel i Aftenbladet: http://www.aftenbladet.no/innenriks/article666969.ece
Og når det gjeldt spylevæske:
Det er definitivt ikkje sunt.
Det inneheldt ulike stoff som er skadelig for auger, ved inntak og inhalering.
Faktisk så seier HMS-Databladet at ein skal bruke hanskar for å unngå hudkontakt, straks skylje om ein får det i augene og kontakte lege om ein svelger det.
Så når ein ufrivillig vert spylt med dette stoffet er knapt å unngå at ein fleire av desse tinga faktisk skjer.
Eg er usikker på jussen her, men ein skal ikkje sjå vekk frå at ein kan verte dømt til lekamsfornærming om syklisten vert skadd eller må til legebehandling.
Og vidare bør ein gjerne tenkje litt lengre enn sitt eige panser. Kva om ein av syklistane hadde mist kontroll på grunn av idiot-manøveren din? Ein velt ikledd 500g lycra og isopor kan føre til store skader; til og med dødsfall. Er du villig til å risikere andres liv fordi du skal skryte til venene dine om at du har spylt to syklistar? Er du villig til å gamble med andre helse fordi du er lei av "oss sykkelfantom" som ikkje har andre alternativ enn å sykle langs vegen?
Trur du me gjer det for å plage deg? Eller kan det vere fordi det ikkje fins reelle alternativ? (Eg har gått i asfalten i 60km/h - eg kan skrive under på at det ikkje er særs kjekt når det siste ein tenkjer når ein innser at ein tryner er: "Klarar han som kjem i mot å stoppe..?")
Og før nokon freistar arrestere meg på noko som helst:
Eg oppfører med på sykkel som i bil: Eg stoppar på raud, eg viker når eg har vikeplikt, eg svingar ut om eg hindrar trafikken og eg har generelt ei framferd som gjer det lett å sjå kvar eg skal. Det gjer også majoriteten av syklistar. Diverre er det nokre som øydelegg for oss alle.
Akkurat på same vis som at majoriteten av bilistar oppfører seg bra. Men enkelte individ øydelegg for andre. Og som bilist har ein eit større ansvar fordi ein har eit større og farligare køyrety. Kanskje ikkje juridisk, men moralsk.
Med helsing
Njål
Syklist, bilist og SAAB-eigar.
Kven du no enn er:
Vær grei og oppfør deg som folk!
To syklistar vart i dag "spylt ned" med spylevæske i Trondheimsområdet.
Bilen er identifisert som ein raud Saab med skilt som byrjar på AA.
Vedkommande som køyrde framføre deg observerte det heile, men fekk diverre ikkje heile nummeret ditt.
Denne oppførselen høyrer ikkje heime ein stad, spesielt ikkje langs vegen når du køyrer eit drapsvåpen på ~1 500 kilo i stor fart. Det fins inga unnskyldning som frikjenner deg for sånt.
Du er kanskje ikkje klar over det, men som syklist har ein all rett til, og krav om, å sykla langs veg.
Fortau, gangveg, samt gang- og sykkelveg er i all hovudsak tiltenkt fotgjengarar, barnevogner i syklistar som heldt tilnærma gangfart (det er lausleg definert som opp til 8km/h). Det er forbode for syklistar som har større fart enn 8km/h å opphalde seg på nemnde installasjonar.
(Ynskjer du, eller andre diskutere, så skal eg dra fram paragrafar, forskrifter og uttalar frå myndigheitene.)
Til vidare opplysing er oppførselen din faktisk straffbar; ref. artikkel i Aftenbladet: http://www.aftenbladet.no/innenriks/article666969.ece
Og når det gjeldt spylevæske:
Det er definitivt ikkje sunt.
Det inneheldt ulike stoff som er skadelig for auger, ved inntak og inhalering.
Faktisk så seier HMS-Databladet at ein skal bruke hanskar for å unngå hudkontakt, straks skylje om ein får det i augene og kontakte lege om ein svelger det.
Så når ein ufrivillig vert spylt med dette stoffet er knapt å unngå at ein fleire av desse tinga faktisk skjer.
Eg er usikker på jussen her, men ein skal ikkje sjå vekk frå at ein kan verte dømt til lekamsfornærming om syklisten vert skadd eller må til legebehandling.
Og vidare bør ein gjerne tenkje litt lengre enn sitt eige panser. Kva om ein av syklistane hadde mist kontroll på grunn av idiot-manøveren din? Ein velt ikledd 500g lycra og isopor kan føre til store skader; til og med dødsfall. Er du villig til å risikere andres liv fordi du skal skryte til venene dine om at du har spylt to syklistar? Er du villig til å gamble med andre helse fordi du er lei av "oss sykkelfantom" som ikkje har andre alternativ enn å sykle langs vegen?
Trur du me gjer det for å plage deg? Eller kan det vere fordi det ikkje fins reelle alternativ? (Eg har gått i asfalten i 60km/h - eg kan skrive under på at det ikkje er særs kjekt når det siste ein tenkjer når ein innser at ein tryner er: "Klarar han som kjem i mot å stoppe..?")
Og før nokon freistar arrestere meg på noko som helst:
Eg oppfører med på sykkel som i bil: Eg stoppar på raud, eg viker når eg har vikeplikt, eg svingar ut om eg hindrar trafikken og eg har generelt ei framferd som gjer det lett å sjå kvar eg skal. Det gjer også majoriteten av syklistar. Diverre er det nokre som øydelegg for oss alle.
Akkurat på same vis som at majoriteten av bilistar oppfører seg bra. Men enkelte individ øydelegg for andre. Og som bilist har ein eit større ansvar fordi ein har eit større og farligare køyrety. Kanskje ikkje juridisk, men moralsk.
Med helsing
Njål
Syklist, bilist og SAAB-eigar.
- Paradigm N558
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
Re: Raud AA-registrert Saab i Trondheim
Enig, slik oppførsel skal man ikke ha på veiene.
Håper bilisten får straffen han fortjener.
Håper bilisten får straffen han fortjener.
2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
- Tor N12
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Hvor skjedde det??
Jeg skal på ingen måte forsvare noe sånt!
Men, så det er sagt så er nok desverre en av de absolutt verste plassene i forhold til antall råkjørere på sykkel
Denne kombinasjonen sammen med det faktum at utrolig mange trøndere er håpløst egoistiske bilførere lager desverre mange farlige situasjoner
Flere burde absolutt tenke seg om og heller "spille på lag" med andre trafikanter slik at alle kan ferdes tryggere i trafikken.
Jeg skal på ingen måte forsvare noe sånt!
Men, så det er sagt så er nok desverre en av de absolutt verste plassene i forhold til antall råkjørere på sykkel

Denne kombinasjonen sammen med det faktum at utrolig mange trøndere er håpløst egoistiske bilførere lager desverre mange farlige situasjoner

M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
- untouch4ble N1021
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N1021
- Bil: 9-3ss
- Sted: Byåsen - Trondheim
Jeg har rød Saab, men min er VF registrert. Selv ser jeg veldig mye rart etter veiene da jeg er "aktiv" syklist selv. Jeg har selv blitt påkjørt av bil, opplevd både knyttnever, potet og spylervæske etter meg. Likevell bruker jeg fortsatt 5 til 20 timer i uka på sykkelen, snart går det "gæli"
05" Saab 9-3ss Tids Hirsch 175hk
Andree N1021
Andree N1021
- NjalVM
- Grunnladetrykk
Litt meir info:
Det var ein Saab 9-3, ikke noe spesiell styling e.l. Årstall usikkert. Tid og sted = Trondheim, Byasen, Kystad retning Bockmannsveien, klokken var mellom 1330 og 1400, ca.
Men elles er eg glad for positive tilbakemeldingar kring dette temaet. Det teiknar at både Saab-eigarar og syklistar er likande menneskje!
Det var ein Saab 9-3, ikke noe spesiell styling e.l. Årstall usikkert. Tid og sted = Trondheim, Byasen, Kystad retning Bockmannsveien, klokken var mellom 1330 og 1400, ca.
Men elles er eg glad for positive tilbakemeldingar kring dette temaet. Det teiknar at både Saab-eigarar og syklistar er likande menneskje!

-
- 1,5 bar
- Navn: Trond
- Bil: 9-5SE/9000 cse Jub 97 mod
- Sted: Måløy
kossen greide han å spyle deg ned egentlig? 
personelig so kunne eg gjerne ha spylt ned enkelte syklisa som ligger 2-3 stk i bredda,å ikkje sleppe bila forbi. Men 1 syklist som holder sida si godt plaga ikkje meg so veldig masse...

personelig so kunne eg gjerne ha spylt ned enkelte syklisa som ligger 2-3 stk i bredda,å ikkje sleppe bila forbi. Men 1 syklist som holder sida si godt plaga ikkje meg so veldig masse...

- NjalVM
- Grunnladetrykk
Korleis?
Om du les "debattinnlegga" i diverse nettaviser og i ulike "Vi hater syklister"-grupper på Facebook ser du eit utal oppfordringar til å justere spylerdysene som så dei peikar til høgre. (Og elles oppfordring til å "ta med døra", og generelt dårlig dekte drapstruslar.)
Og du personlig kunne gjerne spylt nokon, ja. Eg skal nemne det til sjefen min som ofte er på treningstur på Måløy..
Eg skreiv ikkje noko om det i fyrsteinnlegget, men det er ikkje utan grunn at ein ligg to i breidda ved landevegssykling. Det er for å ta opp så mykje plass at ein tvingar bilar som kjem bakfrå å måtte vente til det er klar bane før ein kan køyre forbi. Problemet om ein er einslig syklist eller ligg langt til høgre er at det er "nok" plass til å foreta ei forbikøyring, men det er ikkje nok plass til å foreta ei trygg forbikøyring.
(Det er forresten ikkje lovlig for syklistar å ligge meir enn to i breidda, men det er det dei færraste som gjer av praktiske årsaker. Og det er heller ikkje andres oppgåve å "korrigere" og "irettesette" dei som bryt lovene. Det er ein og aleine politi og påtalemakta sitt ansvar.)
Som syklist skal ein (for eigen sikkerheit) ligge kring 1 meter får kvit-stripa, og bilistar som køyrer forbi skal (lovpålagt) halde minimum 1,5 meter. I praksis vil det sei at ein skal over i motgåande køyrefelt.
Og som syklist har ein plikt i fylje vegtrafikklova å ikkje vere til hinder for andre. Det betyr ikkje at me skal svinge ut umiddelbart når det kjem bil opp bak oss, men at me skal sleppe forbi ved fyrste anledning der ei forbikøyring kan gjennomførast trygt.
edit:
Eit stalltips om ein ser syklistar (spesielt "uniformerte" grupper") som bryt vegtrafikkreglar og elles oppfører seg som dustar, så noter ned klubbnamnet (står som regel med store bokstavar på drakta), stad og tidspunkt, og kontakt klubben. Alle klubbar eg kjenner til tar sånt til etterretning, og kjeftar på dei aktuelle syklistane.
Det var forresten ikkje eg som vart spylt ned. Eg anar faktisk ikkje kven, men eg er engasjert i "syklist vs. bilist"-debatten, og sidan det spesifikt vart nemnt at det var ein Saab som var syndaren, så var vegen inn her for å skrive eit innlegg kort..
Om du les "debattinnlegga" i diverse nettaviser og i ulike "Vi hater syklister"-grupper på Facebook ser du eit utal oppfordringar til å justere spylerdysene som så dei peikar til høgre. (Og elles oppfordring til å "ta med døra", og generelt dårlig dekte drapstruslar.)
Og du personlig kunne gjerne spylt nokon, ja. Eg skal nemne det til sjefen min som ofte er på treningstur på Måløy..
Eg skreiv ikkje noko om det i fyrsteinnlegget, men det er ikkje utan grunn at ein ligg to i breidda ved landevegssykling. Det er for å ta opp så mykje plass at ein tvingar bilar som kjem bakfrå å måtte vente til det er klar bane før ein kan køyre forbi. Problemet om ein er einslig syklist eller ligg langt til høgre er at det er "nok" plass til å foreta ei forbikøyring, men det er ikkje nok plass til å foreta ei trygg forbikøyring.
(Det er forresten ikkje lovlig for syklistar å ligge meir enn to i breidda, men det er det dei færraste som gjer av praktiske årsaker. Og det er heller ikkje andres oppgåve å "korrigere" og "irettesette" dei som bryt lovene. Det er ein og aleine politi og påtalemakta sitt ansvar.)
Som syklist skal ein (for eigen sikkerheit) ligge kring 1 meter får kvit-stripa, og bilistar som køyrer forbi skal (lovpålagt) halde minimum 1,5 meter. I praksis vil det sei at ein skal over i motgåande køyrefelt.
Og som syklist har ein plikt i fylje vegtrafikklova å ikkje vere til hinder for andre. Det betyr ikkje at me skal svinge ut umiddelbart når det kjem bil opp bak oss, men at me skal sleppe forbi ved fyrste anledning der ei forbikøyring kan gjennomførast trygt.
edit:
Eit stalltips om ein ser syklistar (spesielt "uniformerte" grupper") som bryt vegtrafikkreglar og elles oppfører seg som dustar, så noter ned klubbnamnet (står som regel med store bokstavar på drakta), stad og tidspunkt, og kontakt klubben. Alle klubbar eg kjenner til tar sånt til etterretning, og kjeftar på dei aktuelle syklistane.
Det var forresten ikkje eg som vart spylt ned. Eg anar faktisk ikkje kven, men eg er engasjert i "syklist vs. bilist"-debatten, og sidan det spesifikt vart nemnt at det var ein Saab som var syndaren, så var vegen inn her for å skrive eit innlegg kort..
Sist redigert av NjalVM den 24 jun 2010, 21:33, redigert 1 gang totalt.
-
- 1,5 bar
- Navn: Trond
- Bil: 9-5SE/9000 cse Jub 97 mod
- Sted: Måløy
NjalVM skrev:Korleis?
(Det er forresten ikkje lovlig for syklistar å ligge meir enn to i breidda, men det er det ei færraste som gjer at praktiske årsaker. Og det er heller ikkje andres oppgåve å "korrigere" og "irettesette" dei som bryt lovene. Det er ein og aleine politi og påtalemakta sitt ansvar.)
edit:
ja de må du gjerne sei til sjefen din!

- stianj
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N1460
- Navn: Stiaaan
- Bil: 9-3 XWD
- Sted: Brumunddal
Trond_ skrev:NjalVM skrev:Korleis?
(Det er forresten ikkje lovlig for syklistar å ligge meir enn to i breidda, men det er det ei færraste som gjer at praktiske årsaker. Og det er heller ikkje andres oppgåve å "korrigere" og "irettesette" dei som bryt lovene. Det er ein og aleine politi og påtalemakta sitt ansvar.)
edit:
ja de må du gjerne sei til sjefen din!eg drite som regel oppi dissa "tour de france wannabe" folka med sykkel til 20.000 og tett sittende homo tights bukse til 50.000 kr. So lenge dei ikkje ligge fleire i bredda å trur dei eige veien so bryr eg meg fint lite om dei

2009 9-3 Aero XWD
-
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N1530
- Navn: Håkon Arnljot
- Bil: SAAB 9000CS 2.3i M92
- Sted: Kirkenes
Spylevæske er unødvendig.. MEN, jeg har lite til overs for syklister som er "i veien" for vanlig trafikk..
fra "Forskrift om kjørende og gående trafikk" (også kjent som trafikkreglene...)
§12 fjerde ledd
" Når noen vil kjøre forbi til venstre, skal forankjørende holde så langt til høyre som mulig, og ikke øke farten. Når kjøretøyet beveger seg sakte eller tar stor plass, og vegen er uoversiktlig eller har motgående trafikk, skal føreren om nødvendig vike til høyre og sette ned farten eller stanse. "
Dette har jeg ALDRI sett NOEN syklister gjøre i løpet av mine 3 1/2 år med lappen og x -antall 1000 kilometer på veien. Ikke her i Nord-Norge, i Midt-Norge og ei heller på vestlandet. (kanskje det er noe annet nede på det bløde sørland.. ?)
§ 18. Særlige bestemmelser for syklende
3. "Sykling på gangveg, fortau eller i gangfelt er tillatt når gangtrafikken er liten og syklingen ikke medfører fare eller er til hinder for gående. Slik sykling må ved passering av gående skje i god avstand og i tilnærmet gangfart."
Altså, kun ved passering skal syklistene gå ned i fart. Har opptil flere ganger måtte ligge i lang tid bak en mann i kondomdress (med mye trafikk i mot) og med tom gang og sykkelsti på siden av veien..
Og så til slutt fra vegtrafikkloven..
§ 3. Grunnregler for trafikk.
Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret.”
Dette gjelder forsåvidt også selvmordskandidater på rulleski som tror de eier veien i hele dens bredde...
Har ingenting imot å dele på asfalten på noen måte, men før det blir tatt hensyn fra begge sider, kommer jeg fortsatt til å irritere meg over trim-fantaster på veien....
fra "Forskrift om kjørende og gående trafikk" (også kjent som trafikkreglene...)
§12 fjerde ledd
" Når noen vil kjøre forbi til venstre, skal forankjørende holde så langt til høyre som mulig, og ikke øke farten. Når kjøretøyet beveger seg sakte eller tar stor plass, og vegen er uoversiktlig eller har motgående trafikk, skal føreren om nødvendig vike til høyre og sette ned farten eller stanse. "
Dette har jeg ALDRI sett NOEN syklister gjøre i løpet av mine 3 1/2 år med lappen og x -antall 1000 kilometer på veien. Ikke her i Nord-Norge, i Midt-Norge og ei heller på vestlandet. (kanskje det er noe annet nede på det bløde sørland.. ?)
§ 18. Særlige bestemmelser for syklende
3. "Sykling på gangveg, fortau eller i gangfelt er tillatt når gangtrafikken er liten og syklingen ikke medfører fare eller er til hinder for gående. Slik sykling må ved passering av gående skje i god avstand og i tilnærmet gangfart."
Altså, kun ved passering skal syklistene gå ned i fart. Har opptil flere ganger måtte ligge i lang tid bak en mann i kondomdress (med mye trafikk i mot) og med tom gang og sykkelsti på siden av veien..
Og så til slutt fra vegtrafikkloven..
Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret.”
Dette gjelder forsåvidt også selvmordskandidater på rulleski som tror de eier veien i hele dens bredde...
Har ingenting imot å dele på asfalten på noen måte, men før det blir tatt hensyn fra begge sider, kommer jeg fortsatt til å irritere meg over trim-fantaster på veien....
- untouch4ble N1021
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N1021
- Bil: 9-3ss
- Sted: Byåsen - Trondheim
Er ikke rart det blir krig? At nesten alle billister hater syklistene og omvendt gjør jo at saken ikke blir et gram enklere.
Jeg bor i Trondheim og her er det ikke mye gang og sykkelsti, joda i byen og omegn er det. Men når du skal på en treningstur på 3timer+ så man ut av byen, på landevei, og der er det ingen gang/sykkelsti. Så og si at vi skal sykle på gang og sykkelsti blir helt feil. Når man sykler i byen ja, men ikke med racersykkel.
Jeg sykler ikke helt utpå veiskulderen, pga. Forbikjøringer kommer til å skje i 70km/t+ selv med møtene i mot. Den kan ofte være hullete, stein og andre ting som gjør at jeg punkterer evt faller. Noen har også problemer med å beregne hvor bred bilen er med speil. Jeg er like mye, eller mindre i veien enn scootere men billistene har jo også det å bli forbannet på de også. Stakkars.
Hører/ser jeg at det er tungtransport, buss og lingende bak med på en vei som er vanskelig å kjøre forbi prøver jeg å rettet meg etter det, ved f.eks finne en busslomme, eller en bred veiskulder å legge meg ut på. Da de har mye vanskeligere å kjøre forbi enn bil.
Men når det er sagt er mange "student syklister"(som jeg kaller det) her i byen jeg kunna rista opp litt. Da de sykler uten hjelm og full pakke å bare freser over veien på rød mann.
Jeg bor i Trondheim og her er det ikke mye gang og sykkelsti, joda i byen og omegn er det. Men når du skal på en treningstur på 3timer+ så man ut av byen, på landevei, og der er det ingen gang/sykkelsti. Så og si at vi skal sykle på gang og sykkelsti blir helt feil. Når man sykler i byen ja, men ikke med racersykkel.
Jeg sykler ikke helt utpå veiskulderen, pga. Forbikjøringer kommer til å skje i 70km/t+ selv med møtene i mot. Den kan ofte være hullete, stein og andre ting som gjør at jeg punkterer evt faller. Noen har også problemer med å beregne hvor bred bilen er med speil. Jeg er like mye, eller mindre i veien enn scootere men billistene har jo også det å bli forbannet på de også. Stakkars.
Hører/ser jeg at det er tungtransport, buss og lingende bak med på en vei som er vanskelig å kjøre forbi prøver jeg å rettet meg etter det, ved f.eks finne en busslomme, eller en bred veiskulder å legge meg ut på. Da de har mye vanskeligere å kjøre forbi enn bil.
Men når det er sagt er mange "student syklister"(som jeg kaller det) her i byen jeg kunna rista opp litt. Da de sykler uten hjelm og full pakke å bare freser over veien på rød mann.
05" Saab 9-3ss Tids Hirsch 175hk
Andree N1021
Andree N1021
- Edward N812
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 812
- Navn: Edward S. Palm
- Sted: Drammen
At man ikke skal sykle over gangfart på fortau, og spesielt sykkelsti.... HAHA, ja særlig. PASSERING av gående på fortau skal ikke skje i over gangfart (og siden trådstarter så gladelig drar frem paragrafer og det der, dra frem den hvor det står spesifikt at man ikke skal overskride gangfart på sykkelstier
). Er det ikke fare for å meie ned noen med sykkelen din, så kan du rase nedover både fortau og sykkelsti så fort du bare vil. Tenk det syklister, her kan dere faktisk se deres snitt til å dra ifra biltrafikken når den holder en lav hastighet og det er få fotgjengere
Dette har i alle fall ikke jeg noe imot at dere gjør! -Hverken som bilist eller "myk trafikant" (bare husk å passere meg i tilnærmet gangfart
)
I Drammen har vi fullt av både sykkelstier, og fortau som går langs 40, 50, 60 og 70-soner. Selv om fortauet er øde, sykkelstien er øde og det er biler på veien, velger syklistene ofte å bruke veien. Hvor dum går det an å bli? Er de ikke klare over at uhell kan skje selv når bilistene viser full varsomhet? Risikerer de liv og lemmer bare for å stå på rettighetene sine? -Som de faktisk i bunn og grunn ikke har, fra "tryggtrafikk.no":
"Som oftest er gang- og sykkelveier beregnet på sykkeltrafikk i begge retninger. Dersom ikke gangtrafikken er veldig stor på disse veiene bør du velge å sykle her fremfor å sykle i veibanen"
Jeg snur ikke spylerdysa på bilen min, og jeg ber ikke passasjerene mine ta syklister med døra, jeg er faktisk livredd for å skade syklister. Det er nettopp derfor jeg skulle ønske de holdt seg langt unna veibanen såfremt de har mulighet til det. Ulykker skjer ikke bare når folk oppfører seg som idioter i trafikken, de skjer faktisk selv når alle parter involvert har gjort sitt beste for å ikke gjøre skade. Det er ikke noe mindre surt å ende opp lam eller død i disse situasjonene

I Drammen har vi fullt av både sykkelstier, og fortau som går langs 40, 50, 60 og 70-soner. Selv om fortauet er øde, sykkelstien er øde og det er biler på veien, velger syklistene ofte å bruke veien. Hvor dum går det an å bli? Er de ikke klare over at uhell kan skje selv når bilistene viser full varsomhet? Risikerer de liv og lemmer bare for å stå på rettighetene sine? -Som de faktisk i bunn og grunn ikke har, fra "tryggtrafikk.no":
"Som oftest er gang- og sykkelveier beregnet på sykkeltrafikk i begge retninger. Dersom ikke gangtrafikken er veldig stor på disse veiene bør du velge å sykle her fremfor å sykle i veibanen"
Jeg snur ikke spylerdysa på bilen min, og jeg ber ikke passasjerene mine ta syklister med døra, jeg er faktisk livredd for å skade syklister. Det er nettopp derfor jeg skulle ønske de holdt seg langt unna veibanen såfremt de har mulighet til det. Ulykker skjer ikke bare når folk oppfører seg som idioter i trafikken, de skjer faktisk selv når alle parter involvert har gjort sitt beste for å ikke gjøre skade. Det er ikke noe mindre surt å ende opp lam eller død i disse situasjonene

1993 9000 CS 2.3 Turbo
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s
- NjalVM
- Grunnladetrykk
Då har du ikkje hamna bak meg. Eg gjer det så ofte som råd er. Men sånn som høva er blant anna i Bergen er det ikkje alltid trygt å legge seg heilt til venstre og eventuelt stoppe. Dessverre er det tilfella blant ein av dei meir populære treningsrutene; Midttun - Fana. Her er det uoversiktlig, smalt, alt for få utkøyrslar og det fins ikkje gang- og sykkelveg.Arnljoth N1530 skrev:§12 fjerde ledd
Opplæring av syklistar må til, ingen tvil om det, både på køyring mot raudt lys og det å sleppe forbi bilar når det er trygt og vegen tillet det.
Det kjem an på korleis ein tolkar teksten "Sykling på gangveg, fortau eller i gangfelt er tillatt når gangtrafikken er liten . Det vil seie at ein ikkje skal sykle der når det er meir enn "liten" gangtrafikk. Eg er usikker på kva som er reknar som "liten" i ei sånn setting... To fotgjengarar pr. 100 meter? Fem per kilometer?§ 18. Særlige bestemmelser for syklende
Men uansett, så har eg bomma litt med mitt bastante utsegn der.
Men sjølv om, så vil eg vil påstå at poenget mitt framleis er gyldig:
Scenario 1:
Ved sykling i by og bynære strøk er det ofte så mykje fotgjengarar at ein i praksis ikkje kan ha meir enn 8km/h utan å bryte lova.
Scenario 2:
Ved sykling lengre vekk frå ein bykjerne er det som regel (iallefall i byane Bergen og Stavanger) godt utbygde gang- og sykkelvegar, som ikkje er på same måte "overbefolka". Der er det lettare for oss "treningsfantastar" å opphalde oss, og ein slepp å bremse ned like ofte. Til dømes er området Bergen Sentrum - Åsane - Arna, samt Bergen Sentrum - Lagunen - Fana - Kalandseid svært populære blant syklistar nettopp av di ein slepp å sykle blant bilar. (På årets fyrste tur langs Kalandsvatnet vart faktisk treningskameraten min gjort utfall mot av to damer i førti-åra. Til trass for at me la oss heilt ned mot 10km/h, haldt sida vår og var synlege på lang avstand, freista den eine dama slå til kameraten min i ansiktet med knytt neve...)
Scenario 3:
Landeveg med fortau. Her er det lite folk, men diverre også svært dårlig tilstand på fortauet. Det er ofte mykje grus, glasbrot og svært dårlig asfalt, og ofte er dei smalare enn fortaua du finn i bynære strøk. I tillegg er det ofte inn- og utkøyrslar som kryssar det, og då er det gjerne ein kant på opptil fem cm som markerer dette. Heldt ein der 30-40km/h vil ein mest sannsynlig punktere når ein treff kanten. Så, ja. Fortauet er der, men diverre ikkje eit reelt alternativ. Og, ja, forresten; eg gløymde det heilt: Som syklande på fortau har ein vikeplikt for kryssande bilar, sjølv om fortauet går langs ein forkøyrsveg. Vel syklisten å nytte vegbanen har ein forkøyrsrett på like linje som ein bil. Og det er fryktelig praktisk når ein ligg i stor fart..

Scenario 4:
Landeveg utan fortau. Kva anna enn å sykle langs vegen kan ein gjere? Om du ser litt i to av mine førre innlegg, så nemner eg der kva plikter me som syklistar har, men og at diverre ikkje alle etterkjem desse pliktene. Og derfor oppfordrar eg til å rapportere uniformerte "råsyklistar" til klubben, som kan gje dei ein korreks. For majoriteten av syklistar er vetuge folk, og høyrer nok på saken om den vert presentert saklig frå "fornærma" part, eller får det som korrekt frå sin eigne.. Diverre har tidligare nemnte "syklist-vs.-bilist-kamp" eskalert til sånne nivå at det er vanskelig å få ein kommunikasjon på tvers av barrierane.. Dessverre. For det er kun gjensidig forståing og respekt som kan føre til betring.
Heilt einig! Hadde alle, bilistar, syklistar og fotgjengarar fylgt den ville dette vore eit ikkje-tema!Og så til slutt fra vegtrafikkloven..
Eg fattar ikkje at dei tør! Korleis bremsar du dei tingene?!Dette gjelder forsåvidt også selvmordskandidater på rulleski som tror de eier veien i hele dens bredde...
Eg har korrigert meg sjølv på den..Edward N812 skrev:At man ikke skal sykle over gangfart på fortau, og spesielt sykkelsti.... HAHA, ja særlig. PASSERING av gående på fortau skal ikke skje i over gangfart (og siden trådstarter så gladelig drar frem paragrafer og det der, dra frem den hvor det står spesifikt at man ikke skal overskride gangfart på sykkelstier). Er det ikke fare for å meie ned noen med sykkelen din, så kan du rase nedover både fortau og sykkelsti så fort du bare vil. Tenk det syklister, her kan dere faktisk se deres snitt til å dra ifra biltrafikken når den holder en lav hastighet og det er få fotgjengere
Dette har i alle fall ikke jeg noe imot at dere gjør! -Hverken som bilist eller "myk trafikant" (bare husk å passere meg i tilnærmet gangfart
)
I ei undersøking av sykkelforholda i 10 norske byar hamnar Drammen svært høgt oppe. De har godt tillaga sykkelvegar, syklistane føler seg trygge når dei syklar, det er god samanheng i sykkelvegnettet, og meir til. Men det Drammen skårar lågt på er vedlikehald av sommar- og vinterveg. Utan at eg veit det (eg trur ikkje eg har vore i Drammen nokon sinne); kan det vere med på å forklare at det er lite brukt? At grus, glasbrot og anna rask gjer at det er lite optimalt å nytte seg av desse anlegga? Og eg ser heller ikkje vekk frå at du om bilist som irriterer deg over syklistar ikkje legg merke til det når det er syklistar på fortau/gang- og sykkelveg men ikkje i vegen, men bit det merke i det når situasjonen er tvert om.. Det er ganske naturlig å vere "selektivt oppmerksam"..I Drammen har vi fullt av både sykkelstier, og fortau som går langs 40, 50, 60 og 70-soner. Selv om fortauet er øde, sykkelstien er øde og det er biler på veien, velger syklistene ofte å bruke veien. Hvor dum går det an å bli?

Eg er usikker på om det er rett å dra fram Trygg Trafikk når det er snakk om syklistar på racersykkel. Eg føler (uten av det kjem tydlig fram nokon plass) at deira syn på syklistar avgrensar seg til ungar til og frå fotballtrening og eldre damer med kurv og dynamo-lykt.Er de ikke klare over at uhell kan skje selv når bilistene viser full varsomhet? Risikerer de liv og lemmer bare for å stå på rettighetene sine? -Som de faktisk i bunn og grunn ikke har, fra "tryggtrafikk.no":
Og eg anklager deg heller ikkje for verken det ein eller andre. Men eg skreiv hovudinnlegget nettopp fordi det er folk som gjer det. Og nettopp difor ynskjer eg at folk tar seg to minutt og tenkjer seg om om freistinga vert for stor.Jeg snur ikke spylerdysa på bilen min, og jeg ber ikke passasjerene mine ta syklister med døra, jeg er faktisk livredd for å skade syklister.
Heilt korrekt. Ulykker skjer utan at nokon er direkte skuld i det. Men det kan skje ulykker mellom bilist og syklist, bilist og fotgjengar, syklist og syklist, bilist og bilist. Og nokre gonger går det verre enn andre. (Seinast i går hjalp eg ein kar etter ein kollisjon mellom to syklistar i feltet mitt på Lillehammer - Oslo, der vedkommande endte opp med brotskade.) Men ein kan vel ikkje slutte å køyre bil, sykle og gå fordi den kan skje noko? Om alle gjer sin del for å forhindre ulykker, så er me langt på veg.Det er nettopp derfor jeg skulle ønske de holdt seg langt unna veibanen såfremt de har mulighet til det. Ulykker skjer ikke bare når folk oppfører seg som idioter i trafikken, de skjer faktisk selv når alle parter involvert har gjort sitt beste for å ikke gjøre skade. Det er ikke noe mindre surt å ende opp lam eller død i disse situasjonene
- Edward N812
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 812
- Navn: Edward S. Palm
- Sted: Drammen
Mente ikke at du anklagde meg for noe altså, ville bare poengtere at jeg engasjerer meg litt i diskusjonen her uten å være subjektiv og usaklig, noe spylevæskedysesnuere gjerne er.
Det var forresten ordrett fra vegtrafikkloven jeg dro frem, det var bare Trygg Trafikk som hadde ramsa opp de mest relevante paragrafene på hjemmesiden sin
Og litt artig at du spør om standen på sykkelstiene våre. Jeg ble nemlig syklist fra og med i dag, og har fått testa ut et godt utvalg av fortau, gang -og sykkelstier, sykkelVEIER, og kanskje litt veibane
Moro! Alt har så langt vært i ypperlig forfatning. Står desto sterkere på mitt om at å sykle i veibanen (i alle fall i Drammen da) bare er fjas, hadde kanskje kommet meg hjem ett minutt tidligere, og sykkelturen er cirka 5km lang.
Det var forresten ordrett fra vegtrafikkloven jeg dro frem, det var bare Trygg Trafikk som hadde ramsa opp de mest relevante paragrafene på hjemmesiden sin

Og litt artig at du spør om standen på sykkelstiene våre. Jeg ble nemlig syklist fra og med i dag, og har fått testa ut et godt utvalg av fortau, gang -og sykkelstier, sykkelVEIER, og kanskje litt veibane

1993 9000 CS 2.3 Turbo
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s
-
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N1530
- Navn: Håkon Arnljot
- Bil: SAAB 9000CS 2.3i M92
- Sted: Kirkenes
Gikk det så fort forbi fartskontrollen ?Edward N812 skrev:Jeg ble nemlig syklist fra og med i dag