Tips til god skumlegger og såpe?

Åpent forum der alt annet enn Saab diskuteres!

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Saabfan
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 951
Registrert: 17 feb 2005, 01:00
Medlemsnummer: N1227
Bil: Saab 9-5 AERO Estate
Sted: Oslo

Tips til god skumlegger og såpe?

Legg inn av Saabfan » 21 apr 2020, 17:55

Hei,

Jeg har en Karcher K7 og tenkte å kjøpe en sånn skumlegger til den. Karcher sin egen koster 250-300kr som ikke er så galt, men jeg har lest den ikke er så god kvaliet (plast) og ikke skummer så godt.

Trenger også gode tips til godt såpeskum, eller hva nå enn det riktige navnet er.

Anyone?

Mvh Marius
9-5 2.0t VECTOR ESTATE MY02 -> NÅ FULLBLODS AERO!
9-3 1.8t VECTOR CABRIOLET MY05

9000CS M95 - solgt
900 M93 2.1L 16 valve - solgt
900c M87 - på de evige autobaner

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Tips til god skumlegger og såpe?

Legg inn av Hjelle, N6 » 22 apr 2020, 16:46

Er jo litt som med olje, alle har sine favorittar.
Sjölv har eg nokre gamle skumkanoner (med forskjellig fatning til forskjellge spylarar, er jo lat) som eg handla frå England på elitecarcare.co.uk. Stoff eg har i er stort sett Gyeon Q2M Foam.
Men i utgungspunktet kan du bruke all såpe. Nokre skummar betre og gir tjukkare lag enn andre, men det går ofte kompensere med blandingsforhold. Spesiellt i den Kärcherlansen, det går få tjukt skum der også, en det går veldig mykje stoff.
Handlar du fks hjå Bilnerden der STCN-medlemar har rabatt er Nerta Diamond noko eg kan anbefale som ein bra forvask. Magifoam som dei har har eg også testa, den skummer mykje og gir eit tjukt skumlag om du vil ha det med moderate mengder såpe. Ellers er det jo å vaske på vanleg måte med den shampooen du brukar i deg, eg brukar mest skummet som ein forvask for å få vekk skit för eg startar med beröringsvask. Dei har heilt sikkert OK skumkanoner også. Pass berre på å velge ei med justering for både vassmengd og stråle. Samt adapter til spylaren din. Ellers kan eg anbefale BH Surfex som er ei vassbasert alkanisk avfeitting som en blandar ut i valgfri styrke. Kanon til organisk smuss, eg brukar ofte spraye på å legge skum over slik at det får virke lengre. Bilnerden har denne også til ein OK pris.
Vil du handle lokalt kan eg tipse om Sonax si skumkanon, den såg veldig grei ut med dei justeringane en treng. Den såg eg på Jula. 6-700 kroner pluss ein hundrelapp for kopling til spylaren din.

Svar