http://youtube.com/watch?v=UPdUrWa_F0A
Moderator: Moderatorer
I alfa er det vel ikke mulig å slå den av hvis jeg husker rett.. Men det er mye rett i det som blir sagt og testet da..Daniel N683 skrev:pffft.. hu som laga testen er jo kjøpt & betalt av BMW..
Hvorfor var det bare på BMW hu slo på TCS? Det skulle jo strengt tatt hjelpe på i de andre bilene også...?
BMW har rett vektfordeling 50/50.Ingvar N629 skrev:Det denne "testen" viser er like mye resultat av vektfordeling.... og BMW har tyngdepunktet lenger bak.
Nå er filmen fjernet fra YouTube, så jeg har ikke fått sett den, men en ting skal jeg gå litt hardt lit verks mot, og det er at "alle Bmw har rett vektfodeling, og det er 50/50". Det faller på sin egen urimelighet, det er bare ikke tilfelle, skal ikke fortelle meg at en 320i, 330i, 330d og en 330iX alle har 50/50 vektfordeling...Stalfa skrev:BMW har rett vektfordeling 50/50.Ingvar N629 skrev:Det denne "testen" viser er like mye resultat av vektfordeling.... og BMW har tyngdepunktet lenger bak.
Om det ikke er 50/50 så er det ikke så langt derifra. Uansett bedre enn Saab sine 90/10.Gunnar N326 skrev:Det faller på sin egen urimelighet, det er bare ikke tilfelle, skal ikke fortelle meg at en 320i, 330i, 330d og en 330iX alle har 50/50 vektfordeling...Stalfa skrev: BMW har rett vektfordeling 50/50.![]()