Moderator: Moderatorer
Det hadde vel ikke gjort noe detEdHunter N815 skrev:Kan jo være det blir påbudt med refleksvest i huset snart også
Håper jeg ikke kjører ned deg hvis du må ut i veien etter en ufrivillig stopp langs veien da....Mr Clean skrev:Jeg har ikke vest i bilen, og jeg har heller ingen planer om a skaffe meg det i nær fremtid.
Fælt så voksen du var da. Kan jo være at du må ut for å hjelpe noen som har vært utsatt for en ulykke,en sen mørk kveld med regnvåt asfalt..Mr Clean skrev:Etter 10 år på veien har jeg ennå til gode å stoppe langs veien. Ser du ikke folk uten barnehagevest? Er du blind?
Selv om du har det tilgode så er det andre folk som kan stoppe langs veien.Mr Clean skrev:Etter 10 år på veien har jeg ennå til gode å stoppe langs veien. Ser du ikke folk uten barnehagevest? Er du blind?
Mulig jeg ser litt dårlig, da!Mr Clean skrev: Ser du ikke folk uten barnehagevest? Er du blind?
Akkurat!Ingvar N629 skrev:Mulig jeg ser litt dårlig, da!Mr Clean skrev: Ser du ikke folk uten barnehagevest? Er du blind?
Jeg har lenge tenkt på å ha med meg en pose med reflekser når jeg er ute og kjører buss, så jeg kan dele ut. Det er ikke lett å se folk uten refleks, vest eller brikke. Og sjåføren som kjører på noen til fots får skylda, uansett.
Jepp, eg har alltid med refleksbrikker, være seg i lastebilen eller i SAAB-en, som eg stoppar og gir til dei som ikkje har. Det som er skremandes er at det somregel er godt vakse folk som ikkje har slikt, den yngre garde er stort sett flinke å bruke refleks...Ingvar N629 skrev:Mulig jeg ser litt dårlig, da!Mr Clean skrev: Ser du ikke folk uten barnehagevest? Er du blind?
Jeg har lenge tenkt på å ha med meg en pose med reflekser når jeg er ute og kjører buss, så jeg kan dele ut. Det er ikke lett å se folk uten refleks, vest eller brikke. Og sjåføren som kjører på noen til fots får skylda, uansett.