Gratulerer!!Troll R skrev:kjøpte meg ett lite hus i dag da 340 kvm og fikk svidd av 3,4 mill .........
mvh
Kasper

Moderator: Moderatorer
Gratulerer!!Troll R skrev:kjøpte meg ett lite hus i dag da 340 kvm og fikk svidd av 3,4 mill .........
mvh
Kasper
Jeg ordna meg leilighet til studiene i BudapestTroll R skrev:kjøpte meg ett lite hus i dag da 340 kvm og fikk svidd av 3,4 mill .........
mvh
Kasper
Gratulerer til dere begge!JoBruheim N1726 skrev:Jeg ordna meg leilighet til studiene i BudapestTroll R skrev:kjøpte meg ett lite hus i dag da 340 kvm og fikk svidd av 3,4 mill .........
mvh
Kasper
zero900t skrev:SAVNER SAABEN!!!!!!![]()
Sett på div OG900 opppussings objekter nå og sitter med et dypt savn av grom bilen som står i garasjen til fattern...! uten komplett understell og ikke komplett satt sammen motor...
Jo har det egentlig veldig braJørgen N1032 skrev:zero900t skrev:SAVNER SAABEN!!!!!!![]()
Sett på div OG900 opppussings objekter nå og sitter med et dypt savn av grom bilen som står i garasjen til fattern...! uten komplett understell og ikke komplett satt sammen motor...
Hvordan går det med deg nedi elSpanjolos Halvard?
Du kan jo til dine naboers skrekk kjøre hele nattaArnesl N1394 skrev:Har lånt meg minigraver (1tonn'er eller noe) i helga!![]()
![]()
Aldri kjørt det før, men går veldig fort å lære, så moro da gitt, føler meg som en liten dri**unge igjen![]()
![]()
Problemet er at jeg henta den kl. 15 i dag, har den til mandag morgen, og jeg har igjen 1-2t arbeid.. Blir mye dødtid for maskina
Er jo en mulighet det, men det er veldig stille gange på den, så det er nok ikke frykelig plagsomt.. Men hvis jeg derimot legger skuffa og skjæret nedpå asfalten og cruser rundt..Arnljoth N1530 skrev: Du kan jo til dine naboers skrekk kjøre hele natta
Du kan jo være grei med naboene og grave opp hagene deres, så slipper de å stresse med å klippe og vanne plen, luke ugress, osv.Arnesl N1394 skrev:Har lånt meg minigraver (1tonn'er eller noe) i helga!![]()
![]()
Aldri kjørt det før, men går veldig fort å lære, så moro da gitt, føler meg som en liten dri**unge igjen![]()
![]()
Problemet er at jeg henta den kl. 15 i dag, har den til mandag morgen, og jeg har igjen 1-2t arbeid.. Blir mye dødtid for maskina